Beantwoord

Ik wil een sim-only afsluiten voor mijn kind

• 4 september 2019
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Goedemorgen, ik ben aan het kijken naar jullie Sim-only abbenoment t.w.v.€2,50 (250MB/50min./500sms) nou zou ik daar ook graag een plafond-dienst voor instellen voor €0,50 per maand. Om mijn dochter hiermee te leren om gaan, en zelf niet voor verrassingen te komen staan.

Begrijp ik het nou goed dat de plafond-dienst pas bij een abbenoment vanaf €10,00 ingesteld kan worden. Is er dan geen ander kinder-abbenoment welke jullie aanbieden voor een bedrag onder de €10,00??
icon

Beste antwoord door Snowboard 4 september 2019, 11:12

Hi Carla.

Nee @carla-1980

Letterlijke tekst bij plafond.

Stel zelf je Plafond in voor alle kosten. Dit kan vanaf €10,00 en bedraagt minimaal je abonnementskosten.

Je kunt dus een plafond instellen ook bij het abonnement van €2,50 maar de bescherming zou/zal moeten gelden voor kosten vanaf de €10,-en hoger.

Het abonnement is dus onder de €10,- het plafond is als optie €0,50 per actief zijnde.

Persoonlijk zou ik nooit helemaal het laagste kiezen. Ik zou bij de €2,50 er meteen bij nemen onbeperkt bellen. Bij elke vorm van bundel wijziging ben je in verhouding duurder uit.

Kies nu meteen de in jou, jullie ogen het beste.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hi Carla.

Nee @carla-1980

Letterlijke tekst bij plafond.

Stel zelf je Plafond in voor alle kosten. Dit kan vanaf €10,00 en bedraagt minimaal je abonnementskosten.

Je kunt dus een plafond instellen ook bij het abonnement van €2,50 maar de bescherming zou/zal moeten gelden voor kosten vanaf de €10,-en hoger.

Het abonnement is dus onder de €10,- het plafond is als optie €0,50 per actief zijnde.

Persoonlijk zou ik nooit helemaal het laagste kiezen. Ik zou bij de €2,50 er meteen bij nemen onbeperkt bellen. Bij elke vorm van bundel wijziging ben je in verhouding duurder uit.

Kies nu meteen de in jou, jullie ogen het beste.
Badge +5
Hoi Carla,

Leuk dat je een vraag stelt op de community!

Het plafond kan zoals @snowboard aangeeft inderdaad vanaf €10 worden ingesteld. Wij bieden ook abonnementen onder de €10 aan, zie www.simpel.nl en ook dan kan er een plafond ingesteld worden. Het minimum bedrag van een plafond is echter €10.

Voor meer informatie over het plafond klik https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten toegevoegd.

Hopelijk kies je voor ons en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem

Reageer