Beantwoord

Ik wil een sim-only afsluiten voor mijn kind

  • 4 September 2019
  • 6 reacties
  • 2584 Bekeken

Goedemorgen, ik ben aan het kijken naar jullie Sim-only abbenoment t.w.v.€2,50 (250MB/50min./500sms) nou zou ik daar ook graag een plafond-dienst voor instellen voor €0,50 per maand. Om mijn dochter hiermee te leren om gaan, en zelf niet voor verrassingen te komen staan.

Begrijp ik het nou goed dat de plafond-dienst pas bij een abbenoment vanaf €10,00 ingesteld kan worden. Is er dan geen ander kinder-abbenoment welke jullie aanbieden voor een bedrag onder de €10,00??
icon

Beste antwoord door Snowboard 4 September 2019, 11:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hi Carla.

Nee @carla-1980

Letterlijke tekst bij plafond.

Stel zelf je Plafond in voor alle kosten. Dit kan vanaf €10,00 en bedraagt minimaal je abonnementskosten.

Je kunt dus een plafond instellen ook bij het abonnement van €2,50 maar de bescherming zou/zal moeten gelden voor kosten vanaf de €10,-en hoger.

Het abonnement is dus onder de €10,- het plafond is als optie €0,50 per actief zijnde.

Persoonlijk zou ik nooit helemaal het laagste kiezen. Ik zou bij de €2,50 er meteen bij nemen onbeperkt bellen. Bij elke vorm van bundel wijziging ben je in verhouding duurder uit.

Kies nu meteen de in jou, jullie ogen het beste.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Carla,

Leuk dat je een vraag stelt op de community!

Het plafond kan zoals @snowboard aangeeft inderdaad vanaf €10 worden ingesteld. Wij bieden ook abonnementen onder de €10 aan, zie www.simpel.nl en ook dan kan er een plafond ingesteld worden. Het minimum bedrag van een plafond is echter €10.

Voor meer informatie over het plafond klik https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten toegevoegd.

Hopelijk kies je voor ons en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem

maar dan is dat abonnement toch helemaal niet geschikt voor een kind? Je sluit een abonnement af voor 2,50 (kind kijkt toch filmpjes of ontvangt video’s) en je betaalt vervolgens elke maand 10 euro omdat het plafond niet lager gezet kan worden.

Ik zou ook graag zien dat je het plafond kan instellen onder de 10 euro. Als mijn dochter haar internet op heeft gaat het toch geld kosten terwijl je 50 cent voor het plafond moet betalen.

Reputatie 2
Badge +8

@Cinne  @JoepV Bedankt voor de feedback. Ik neem deze mee voor in het volgende overleg.

Groetjes Joachiem 

Om die reden kopen wij nu ook geen sim van 2,50 bij Simpel.

Onze zoon zal snel genoeg via YouTube of internet zijn Mb’s overschrijden.

Reageer