Bladzijde 1 / 1
Zie je wel op je mijn simpel pagina je bundels dus dat je abonnement wel actief is bij Simpel? Dan kan de simkaart defect zijn.
Mijn bundel is gewoon actief. Ik gebruik sms en mobiele data. Ik bel alleen niet met deze mobiel, want de microfoon doet het niet. Daar heb ik een andere mobiel voor. Met een tweejarig abonnement verwacht ik dat de simkaart het gewoon twee jaar blijft doen.
Hi!
Vervelend dat je simkaart ineens niet werkt. Dit kan diverse oorzaken hebben. Heb je je simkaart al in een andere telefoon getest? Wat geeft hij daar in aan? Een simkaart kan jaren meegaan maar ook eerder de geest geven, het kan zomaar zijn dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Graag doen we enig onderzoek zodat we met enige zekerheid kunnen zeggen dat het aan de simkaart ligt. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice die enkele stappen met je door kunnen nemen om dichter bij de oplossing te komen. Geef aan hen je bevindingen door met de simkaart test (cross check).
Groetjes Joachiem
Vervelend dat je simkaart ineens niet werkt. Dit kan diverse oorzaken hebben. Heb je je simkaart al in een andere telefoon getest? Wat geeft hij daar in aan? Een simkaart kan jaren meegaan maar ook eerder de geest geven, het kan zomaar zijn dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Graag doen we enig onderzoek zodat we met enige zekerheid kunnen zeggen dat het aan de simkaart ligt. Ik raad je aan om even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice die enkele stappen met je door kunnen nemen om dichter bij de oplossing te komen. Geef aan hen je bevindingen door met de simkaart test (cross check).
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.