Beantwoord

inspreektijd voicemail te verlengen?

  • 16 April 2019
  • 3 reacties
  • 488 Bekeken

Ik gebruik dit abonnement voor mijn werk. Ik merk nu dat wanneer mensen mijn voicemail inspreken, ik maar de helft van hun verhaal hoor. Bijvoorbeeld iemand was haar telefoonnummer aan het doorgeven en na de eerste 4 cijfers stopte het bericht. Is het mogelijk om de inspreektijd te verlengen?
icon

Beste antwoord door Robert 18 April 2019, 16:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Hi Samantha,

De inspreektijd is 60 seconden.
Het verlengen van de inspreektijd is helaas niet mogelijk.
De inspreker krijgt wel een melding wanneer de inspreektijd voorbij is dus zou als het goed is op de hoogte moeten zijn van het feit dat het bericht te lang is en het nummer er niet helemaal op staat.
De enige oplossing hierin zou zijn dat de inspreker dan nog een keer belt of een korter bericht achterlaat. 😉

Gr, Robert

mijn moeder belde iemand maar kreeg de voicemail. Zij drukte het gesprek niet goed weg. (ze is 88 jr)

en onbedoeld met de telefoon in de tas is maar liefst 2 uur bellen in rekening gebracht. Schandalig. Het hoort toch zo te zijn dat je max 60 sec iets kan inspreken? Zij moet 22 euro betalen voor dit “gesprek”.

Janny Bouma

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Janny Bouma,

 

Wat vervelend dat er kosten in rekening zijn gebracht!

 

Zoals wordt aangegeven, ontvangt de inspreker de melding dat de tijd voorbij is. De verbinding wordt niet automatisch verbroken, waardoor er kosten in rekening gebracht kunnen worden als de belminuten op zijn. 

 

Ik raad je moeder aan om een Plafond in te stellen. Hiermee houden jullie controle over de kosten. Het instellen van het Plafond kan via de Mijn Simpel pagina.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer