Skip to main content
Antwoord

Is er een storing? Ik en mijn vrouw kunnen niet meer bellen, geen contact.

  • June 17, 2025
  • 2 reacties
  • 1426 Bekeken

Joep Meloen

Ik heb sinds vanmorgen geen contact meer, kan niet meer bellen ook mijn vrouw niet. Is er een storing/

Kan niet meer bellen, ook mijn vrouw niet, is er en storing?

Beste antwoord door Raveena

 

Beste, 

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met bellen en/of gebeld worden. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen. Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn 

Via deze link: kun je zelf enkel controles uitvoeren: Bellen Simpel 

Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen voor een passende oplossing. 

Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe! 

 

Met vriendelijke groet, 

Raveena  

Team Simpel 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 reacties

  • Lezer
  • June 17, 2025

Ja er is een netwerkstoring gaande

zie: 

 


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 27, 2025

 

Beste, 

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met bellen en/of gebeld worden. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen. Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn 

Via deze link: kun je zelf enkel controles uitvoeren: Bellen Simpel 

Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen voor een passende oplossing. 

Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe! 

 

Met vriendelijke groet, 

Raveena  

Team Simpel