Beantwoord

Kan ik binnen mijn bundel 0900 nummers belken

  • 6 April 2019
  • 3 reacties
  • 3802 Bekeken

Badge
Kan ik binnen mijn bundel 0900 nummers bellen of zijn hier kosten aan verbonden
icon

Beste antwoord door Snowboard 6 April 2019, 12:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Normaal gesproken gaat dit van je bundel af, eerst wordt kenbaar gemaakt wat de betreffende dienst kost.

Letterlijke tekst van klantenservice.
Zoekfunctie 0900.

Voor het bellen naar een 0900 nummer betaal je het tarief wat de betreffende dienst hanteert. Dit wordt vooraf kenbaar gemaakt. Simpel brengt daar geen extra tarief voor in rekening. Het gesprek gaat van je belminuten af, en als je geen belminuten binnen de bundel meer hebt betaal je het reguliere buitenbundeltarief.
De dienst achter het 0900 nummer is verplicht om de kosten vooraf aan je kenbaar te maken via een bandje. Klopt deze boodschap niet met de kosten die je achteraf in rekening gebracht krijgt? Je kunt dit bij ons melden. Wij nemen dan namens jou contact op met het betreffende bedrijf om dit aan te kaarten.
We kunnen de kosten niet vergoeden.
Badge
Geachte heer, mevrouw,

Afgelopen september heb ik een abonnement afgesloten bij Simpel op mijn bestaande 06-nummer. De afgelopen maanden ben ik erachter gekomen dat Simpel en ik niet bij elkaar passen (slecht netwerk (vaak 3G verbinding rondom Amsterdam), slechte helpdesk / ondersteuning en het abonnement past niet bij mij qua gebruik).

Vanochtend heb ik contact gezocht met uw klantenservice met als doel het contract te beëindigen, resterende looptijd af te rekenen en over te stappen naar een andere aanbieder. Ik ben dus bereid de financiële consequenties van vroegtijdig beëindigen voor mijn rekening te nemen. Wat nu blijkt is dat Simpel mijn 06-nummer (en daarmee samenhangend sociaal- en zakelijk netwerk) in feite gijzelt tot aan het einde van de looptijd. Ik ben oprecht sprakeloos dat anno 2019 een dergelijk dramatisch verdienmodel nog bestaat in Nederland.

Mischa
Reputatie 2
Badge +8
Beste @MVE,

We zien dat je op meerdere topics hebt gereageerd met je vraag. We snappen goed dat je het als vervelend ervaart om geen goed bereik te hebben. Echter zijn de vragen van klanten verdeeld onder onderwerpen die bij de vraag passen. We verzoeken je daarom vriendelijk om 1 vraag te stellen op de community bij het passende onderwerp om vervuiling van de topics te voorkomen. Tevens benoem je in elk bericht je 06-nummer. Dit hebben we in elk bericht weggehaald wegens privacy redenen.

Je vraag is hier beantwoord door onze collega Diana.

Groet, Astrid

Reageer