Beantwoord

Kan niet bellen en gebeld worden

  • 29 November 2020
  • 6 reacties
  • 764 Bekeken

Mijn vrouw en ik kunnen niet meer bellen en gebeld worden. Al het andere lukt wel, SMS, appen, internet ed. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe kunnen wij dit oplossen. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 November 2020, 14:41

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag @Eddyu

Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent. 

Heb je onze dekkingskaart al bekeken? Mochten wij met werkzaamheden bezig zijn bij jou in de buurt, dan is er kans op verstoring op bellen. 

Mocht er geen storing bekend zijn, dan wil ik je vragen om mij een privébericht toe te sturen met jouw persoonsgegevens, en eventueel een telefoonnummer waarop je wel te bereiken bent. 
Ik zal dan telefonisch contact met je opnemen, zodat we samen een aantal stappen kunnen doorlopen om ervoor te zorgen dat je snel weer bereikbaar bent. 

Groet, 

Lisa

 

 

 

Ik kan niet bellen of gebeld worden,vanuit mijn contacten,is mijn simkaart geblokkeerd

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Wim Kroon,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je óók niet telefonisch bereikbaar bent zeg. Heb je zoals mijn collega Lisa hierboven benoemt, de dekkingskaart al eens bekeken? Als er géén storing gaande is, wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we met je meekunnen kijken. Uiteraard kan je me ook een privébericht sturen met een alternatief nummer waarop je bereikbaar bent, zodat we samen de stappen kunnen doornemen.

Groet,

Mila

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als Eddyu. Ik kan alles, appen, internet, bellen via whatsapp. Maar gewoon bellen en gebeld worden lukt niet.

Een paar dagen geleden hebben we de simkaart van mijn man in mijn toestel gezet omdat hij zelf problemen had met zijn toestel. Daarna mijn eigen simkaart weer in mijn toestel gezet. Alles leek ok. Omdat ik zelf niet vaak bel en gebeld word, had ik niet gelijk door dat ik niet bereikbaar was en dat ik niet zelf kon bellen. Het gekke is dat het via Whattsapp wel kan, maar dan kun je alleen je contacten die je hebt op whattsapp bellen. Het heeft in ieder geval niets met de dekkingsgraad  te maken, want mijn man en zoon kunnen wel gewoon bellen.

Ik vroeg me af of er misschien ergens een instelling gewijzigd kan zijn, omdat mijn mans simkaart even in mijn telefoon is geweest en ik daarna mijn eigen simkaart weer erin heb gezet.

Dit is voor het eerst sinds jaren dat ik problemen heb met mobiel bellen en gebeld worden.

Met vriendelijke groet,

Erna Tewarie

sms-berichten sturen en ontvangen lukt ook niet

Reputatie 3
Badge +8

Hi @E. Tewarie,

 

Vervelend dat ook jij problemen ervaart met het bellen en gebeld worden!

 

Dat bellen via WhatsApp wel lukt, is niet zo vreemd. Dit verloopt namelijk via een internetverbinding, waarvan je aangeeft dat dat nog wel werkt. Zodoende kun je hier nog wel gebruik van maken.

 

Voor de problemen met het bellen wil ik je vragen even contact op te nemen met onze klantenservice, net zoals @Lisa_12 eerder heeft aangeraden. Zodoende kan de klantenservice jouw abonnement erbij pakken en nagaan wat er mogelijk aan de hand is.

 

Hopelijk kun je snel weer zorgeloos bellen/gebeld worden!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer