Skip to main content
Beantwoord

kan niet bellen of gebeld worden in buitenland

• January 3, 2026
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Virag01

Hoi, ik heb een probleem met bellen. Als het goed is binnen de EU zou ik binnen mijn abonnement kosteloos kunnen bellen en gebeld worden. Het is helaas niet het geval. Ik kan al maanden geen EU nummers (kosteloos) bellen en belletjes van buiten Nederland gaan ook niet over op mijn toestel wanneer ik in een andere EU land ben. Ik krijg alleen een melding over dat ik een voicemail bericht heb. Daarna kan ik mijn voicemail weer niet afluisteren (ook niet met de buitenlands voicemail afluisternummer). Zou je me hiermee kunnen helpen?

Beste antwoord door Raveena

Hoi, ​@Virag01 

Dank je wel voor je bericht. Dat klinkt ontzettend vervelend, zeker als je al langere tijd niet binnen de EU kunt bellen of gebeld worden. Dat hoort natuurlijk gewoon te werken binnen je bundel.

Om dit goed voor je uit te zoeken, heb ik gegevens nodig die hier niet zichtbaar zijn. Wil je mij daarom een persoonlijk bericht sturen met je telefoonnummer? Dan kijk ik direct met je mee naar je instellingen, roamingstatus en voicemail, zodat we dit kunnen oplossen.

Groet,
Raveena
Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

Hoi, ​@Virag01 

Dank je wel voor je bericht. Dat klinkt ontzettend vervelend, zeker als je al langere tijd niet binnen de EU kunt bellen of gebeld worden. Dat hoort natuurlijk gewoon te werken binnen je bundel.

Om dit goed voor je uit te zoeken, heb ik gegevens nodig die hier niet zichtbaar zijn. Wil je mij daarom een persoonlijk bericht sturen met je telefoonnummer? Dan kijk ik direct met je mee naar je instellingen, roamingstatus en voicemail, zodat we dit kunnen oplossen.

Groet,
Raveena
Simpel