Beantwoord

kan sinds maandag 16-12-2019 niet bellen

  • 18 December 2019
  • 1 reactie
  • 833 Bekeken

Sinds maandag 16-12-2019 was er een storing bij t-mobile, tot op heden kan ik zelf niet bellen of gebeld worden, is dit nog steeds door de storing? En zo ja wanneer is dit opgelost. Mijn man zit bij t-mobile zelf en kan wel weer bellen en gebeld worden?! 
Ik hoop dat het snel opgelost is.

 

met vriendelijke groet,

Brenda Bilkert

icon

Beste antwoord door Alexandra 19 December 2019, 10:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @BSimpel27 

 

Ja klopt T-Mobile heeft inderdaad een storing gehad :slight_frown: . De storing is wel verholpen inmiddels en je zou dus gewoon weer gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. Wil je je toestel even helemaal uit en weer aan zetten? Als je dan nog geen service hebt moeten we even verder onderzoeken wat er aan de hand is. Wil je dan contact met ons opnemen en de volgende informatie doorgeven?

Heb je een toestel reset gedaan? ja/nee
Welke diensten werken er niet of niet goed: inkomende gesprekken/uitgaande gesprekken/internet/sms/alle diensten
Werken de diensten helemaal niet of deels niet (bijvoorbeeld wegvallende gesprekken of soms wel en soms geen internet): diensten werken helemaal niet/diensten werken deels

Welke foutmelding geeft je toestel:

Groetjes, Alexandra

Reageer