Beantwoord

Klantenservice werkt niet (telefoonnummer doet het niet)

  • 24 July 2019
  • 7 reacties
  • 1652 Bekeken

Waarom werkt het doorkies menu van https://tel:+31881005757 niet? Hebben jullie een alternatief telefoonnummer?
icon

Beste antwoord door Youp 25 July 2019, 16:54

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +8

Hi @Eelco,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Wij hebben geen alternatief telefoonnummer, maar mijn collega´s van de klantenservice zijn wel op verschillende manieren te bereiken. Je kunt natuurlijk ook direct hier jouw concrete vraag achterlaten, dan helpen we je hier zo snel mogelijk verder!

Succes!

Groet,

Youp

Ik heb hetzelfde probleem. Kan ik anders door jullie gebeld worden?
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Snemmat, het beste is als je nog een keer belt dan heb je maandag - vrijdag van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00) iemand aan de lijn en hoef je niet te wachten tot je teruggebeld wordt.

Veel plezier op de community en stel gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem

@Joachiem Het hele probleem is dus dat ik niet door het keuzemenu heen kom, terwijl ik wel een keuze maak. Ik heb dit al meer dan 10 keer geprobeerd, maar het lukt nooit. Aangezien ik niet de enige ben die hier last van heeft (zie topicstarter), lijkt het me dat er bij jullie iets fout zit. Ik zou graag weer contact met Simpel hebben, omdat iets geregeld zou worden en ik er niks meer van gehoord heb. Dat is nu ruim 3 weken geleden…. Ik ben overgestapt naar Simpel, maar begin hier Langzamerhand spijt van te krijgen...

Reputatie 2
Badge +8

@Snemmat wat vervelend dat je ons niet kan bereiken. Ik heb je een privé bericht toegestuurd.

Waarom werkt het keuzemenu nog niet? Ik moet bellen om mijn abonnement op te zeggen.  Maar jullie hebben het zo gemaakt dat je alles online kan regelen behalve opzeggen van abonnement. Dan moet je bellen naar een niet werkend telefoonnummer. Tip van het jaar...aangezien dit probleem al veel te lang duurt.  Haal het keuzemenu weg en zorg dat je bereikbaar bent. 

Reputatie 2
Badge +8

Hooi Kelly,

Welkom op onze Community, maar ik begrijp dat je ons wel als klant gaat verlaten... :sob:

Ons telefoonnummer werkt wel en je zou ook gewoon door het keuzemenu dienen te komen, waar het aan ligt waardoor het bij jou niet werkt is niet duidelijk. Het keuzemenu is echter wel benodigd om bij ons bij de juiste persoon terecht te komen. Zoals Youp eerder heeft vermeld, zijn we naast telefonisch ook op andere manieren te bereiken. Mocht je hier nou niet mee verder komen, dan kan je ons contactformulier ter attentie van mij invullen.

Groetjes, Alexandra

Reageer