Hi
Wat leuk dat je actief bent op onze community!
Wij hebben geen alternatief telefoonnummer, maar mijn collega´s van de klantenservice zijn wel op verschillende manieren te bereiken. Je kunt natuurlijk ook direct hier jouw concrete vraag achterlaten, dan helpen we je hier zo snel mogelijk verder!
Succes!
Groet,
Youp
Veel plezier op de community en stel gerust nog een vraag!
Groetjes Joachiem
Waarom werkt het keuzemenu nog niet? Ik moet bellen om mijn abonnement op te zeggen. Maar jullie hebben het zo gemaakt dat je alles online kan regelen behalve opzeggen van abonnement. Dan moet je bellen naar een niet werkend telefoonnummer. Tip van het jaar...aangezien dit probleem al veel te lang duurt. Haal het keuzemenu weg en zorg dat je bereikbaar bent.
Hooi Kelly,
Welkom op onze Community, maar ik begrijp dat je ons wel als klant gaat verlaten...
Ons telefoonnummer werkt wel en je zou ook gewoon door het keuzemenu dienen te komen, waar het aan ligt waardoor het bij jou niet werkt is niet duidelijk. Het keuzemenu is echter wel benodigd om bij ons bij de juiste persoon terecht te komen. Zoals Youp eerder heeft vermeld, zijn we naast telefonisch ook op andere manieren te bereiken. Mocht je hier nou niet mee verder komen, dan kan je ons contactformulier ter attentie van mij invullen.
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.