Hoi @Lenagubbels,
Balen dat je op dit moment geen gebruik kunt maken van SMS.
1. Staat er een plafond ingesteld?
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test je simkaart in een ander toestel
4. Om te controleren of het juiste sms centrale nummer ingesteld staat:
Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.
Klik onderaan op "Toetsen".
Vul de volgende code in *#5005*7672# en druk op bellen
Vervolgens wordt het ingestelde sms centrale nummer getoond. Als het niet het volgende nummer is: +31624000226, dan is het sms centrale nummer niet correct ingevoerd.
Om het juiste sms centrale nummer in te stellen:
Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.
Klik onderaan op "Toetsen".
Vul de volgende code in **5005*7672+31624000226# en druk op bellen.
Vervolgens verschijnt er een melding dat het sms centrale nummer is ingesteld.
5. Stuur ons de volgende gegevens (NIET) ouder dan 48 uur:
Voorbeeld 1: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was
Voorbeeld 2: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was
Voorbeeld 3: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
Groetjes Joachiem