Ik heb een vreemde situatie, ik kan mijn man gewoon bellen via simpel, maar mijn man (vodafone) kan mij niet bellen, dan krijgt hij een bandje dat het nummer niet bereikbaar is.
Voor de rest kan iedereen mij volgens mij gewoon bellen, alleen dit ene telefoonnummer dus niet, ik heb gecheckt, ik heb het nummer niet per ongeluk geblokkeerd.
Simpel wijst naar vodafone en vodafone naar simpel, maar het probleem wordt dus niet opgelost. Iemand een idee wat nog een optie kan zijn?
Beste antwoord door Ilan
mijkevv schreef:
Ik heb een vreemde situatie, ik kan mijn man gewoon bellen via simpel, maar mijn man (vodafone) kan mij niet bellen, dan krijgt hij een bandje dat het nummer niet bereikbaar is.
Voor de rest kan iedereen mij volgens mij gewoon bellen, alleen dit ene telefoonnummer dus niet, ik heb gecheckt, ik heb het nummer niet per ongeluk geblokkeerd.
Simpel wijst naar vodafone en vodafone naar simpel, maar het probleem wordt dus niet opgelost. Iemand een idee wat nog een optie kan zijn?
Hi!
Wat vervelend dat je man jou niet kan bereiken! Het kan zijn dat je je man per ongeluk hebt geblokkeerd. Je kunt wellicht zijn nummer proberen te verwijderen uit je toestel of controleren of hij in je blokkeringslijst staat:
Om een telefoonnummer te deblokkeren op je Samsung S24, volg je deze stappen:
Open de Telefoon-app:
Tik op het groene telefoonicoon om de Telefoon-app te openen.
Ga naar Instellingen voor geblokkeerde nummers:
Tik op de drie puntjes rechtsboven in de Telefoon-app.
Kies Instellingen in het menu.
Zoek en tik op Geblokkeerde nummers of Nummer blokkeren (afhankelijk van de softwareversie).
Bekijk de lijst met geblokkeerde nummers:
Hier zie je een lijst met nummers die geblokkeerd zijn.
Nummer deblokkeren:
Zoek het nummer dat je wilt deblokkeren.
Tik op het min-icoon of verwijderoptie naast het nummer om het te deblokkeren.
Bevestigen:
Bevestig de actie als daarom wordt gevraagd.
Extra Tip:
Controleer na het deblokkeren ook de instellingen van apps zoals WhatsApp of andere berichten-apps. Soms kan een nummer daar ook apart geblokkeerd staan.
Mocht dit niet helpen, dan kan je man contact opnemen met Vodafone, wellicht is er iets mis met de routing.
Weet je ook of andere Vodafone gebruikers die jou bellen ook dit probleem ervaren? Zo nee, dan ligt het meestal aan je toestel. Zo ja, dan zeker Vodafone contacten.
Hi!
Wat vervelend dat je man jou niet kan bereiken! Het kan zijn dat je je man per ongeluk hebt geblokkeerd. Je kunt wellicht zijn nummer proberen te verwijderen uit je toestel of controleren of hij in je blokkeringslijst staat:
Om een telefoonnummer te deblokkeren op je Samsung S24, volg je deze stappen:
Open de Telefoon-app:
Tik op het groene telefoonicoon om de Telefoon-app te openen.
Ga naar Instellingen voor geblokkeerde nummers:
Tik op de drie puntjes rechtsboven in de Telefoon-app.
Kies Instellingen in het menu.
Zoek en tik op Geblokkeerde nummers of Nummer blokkeren (afhankelijk van de softwareversie).
Bekijk de lijst met geblokkeerde nummers:
Hier zie je een lijst met nummers die geblokkeerd zijn.
Nummer deblokkeren:
Zoek het nummer dat je wilt deblokkeren.
Tik op het min-icoon of verwijderoptie naast het nummer om het te deblokkeren.
Bevestigen:
Bevestig de actie als daarom wordt gevraagd.
Extra Tip:
Controleer na het deblokkeren ook de instellingen van apps zoals WhatsApp of andere berichten-apps. Soms kan een nummer daar ook apart geblokkeerd staan.
Mocht dit niet helpen, dan kan je man contact opnemen met Vodafone, wellicht is er iets mis met de routing.
Weet je ook of andere Vodafone gebruikers die jou bellen ook dit probleem ervaren? Zo nee, dan ligt het meestal aan je toestel. Zo ja, dan zeker Vodafone contacten.
@Ilan volgens mij heb je de openingstekst niet goed gelezen.
mijkevv schreef:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.