Beantwoord

Niet gebeld kunnen worden

  • 6 April 2020
  • 2 reacties
  • 1296 Bekeken

Hallo!

Ik heb een probleem. Ik kan niet gebeld worden door sommige mensen ( vaste en 06-nummers) mensen met de zelfde provider kunnen mij, zo ver ik weet altijd bereiken maar mensen met andere providers niet. 

##002# en alle andere codes zijn al gebruikt. De instellingen op mijn telefoon staan goed. ( niet storen functie enz) 

Kan hier een blokkade op zitten dat sommige providers mij niet kunnen bereiken en kan dit worden opgelost? 

Ik heb al meerde malen contact gehad met de klantenservice maar dit heeft niet geholpen :(

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 6 April 2020, 13:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi, welkom en bedankt voor je post.

Heb je de simkaart al getest in een ander toestel? En wat is daar de uitslag van? Heb je gekozen voor nummerbehoud bij het afsluiten van je abonnement bij Simpel?

Vanaf hier heb ik geen inzage in je abonnement. Zou je nogmaals contact op willen nemen met mijn collega’s van de klantenservice via www.simpel.nl/contact? Vanuit daar kunnen we samen met jou werken naar een oplossing.

Groetjes Joachiem

Hoi joachiem!

Ja ik ben ondertussen van toestel gewisseld en het probleem is er nog steeds.  ( en nummerbehoud ook)  ( van kruidvat mobiel/kpn netwerk naar simpel 

Maar dit is ondertussen al 3 jaar geleden. Het probleem is er pas sinds een paar maanden ) 

De klantenservice heeft mij vorige week doorgestuurd naar de technische dienst. Die zou er mee aan de slag gaan! Helaas nog niks van gehoord maar we wachten af en hoop dat het snel wordt opgelost! 

Reageer