Beantwoord

niet kunnen smsen met mijn simkaart van Simpel

  • 2 December 2019
  • 1 reactie
  • 308 Bekeken

Hoi allemaal, 

 

ik kan niet  eigenlijk nooit gekund maar te lax geweest om hier mee naar een forum of de winkel te gaan sms'en. Ik kan wel sms'jes ontvangen. Maar als ik verstuur krijg ik later een rood uitroepteken en niet verzonden te zien.

Ik heb nu een vriend die is gestopt met media en smart etc en kan alleen sms'en. Dus das nu een beetje lastig niet. 

 

wat kan ik doen. 

ik heb de klanten service al aan de lijn gehad en die zeiden dat mijn geboorte datum niet klopte die door mijn bewindvoerder is doorgegeven en dit is ondertussen al goed gekomen maar ik kan nog steeds niet sms'en

wat moet ik doen.

icon

Beste antwoord door Snowboard 2 December 2019, 08:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

@Sylvia.s goedemorgen. 

Dit probleem loopt al veel te lang bij jou. Laten we ons beperken tot het sms-jes versturen. Al het andere ruis vertroebelt het beeld  

Een paar mogelijkheden om het sms versturen op te lossen.

1.)

Berichten app - KLIK - instellingen - a(aanvullende instellingen) - zoek berichtencentrale - controleer op +31624000226 - bevestigen. 

Volgende stap, telefoonnummers 

Probeer eens i.p.v. bijvoorbeeld

0612345678 - - >>  +31612345678.

2.)

De kortste klap om het op te lossen. 

Een basis GSM aanschaffen waarmee je kunt bellen en sms'en. 

Die zijn er al vanaf +/-€10,- maar voor €€15) heb je een Nokia (voorbeeld Mediamarkt, BCC) 

Plug er de goedkoopste Prepaid in, bijvoorbeeld Kruidvat mobiel  

En dan kun je eenvoudig sms'en/bellen. 

***

En vooral kalm blijven, je niet van de wijs laten brengen door een telefoontje. Met wat groene thee krijg je ook de zen. 

Laat weten of dit helpt a.u.b. 

Succes. 

 

Reageer