Beantwoord

nieuw 4g net


als  per juni over gegaan word naar 4g kan ik dan nog wel blijven telefoneren en sms en met mijn oude nokia

icon

Beste antwoord door Phil 3 May 2021, 14:28

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt na Juni niet meer met een telefoon die alleen 2 G ondersteunt niet meer bellen en sms'en via Simpel die gebruikt maat van het netwerk van T mobile

dank u dan kan ik dus het beste een nieuw mobieltje kopen bij bel simpel   En dan moet ik als netwerk tmobile  kiezen om het zelfde abonemment te  houden Dat neem ik tenminste aan? BVD voor je antwoord

Reputatie 6

Het beste is om een 4G geschikt toestel te kopen. Belsimpel is een voorbeeld maar er zijn er meer. Je kunt een losse telefoon aanschaffen om je huidige abonnement te houden.

Mocht je een smartphone willen kijk dan goed naar de specificaties. 

Reputatie 6
Badge +9

Ik weet niet welk abonnement je nu hebt, in principe kun je hetzelfde abonnement houden en inderdaad Tmobile als netwerk kiezen.

Reputatie 6

Ik weet niet welk abonnement je nu hebt, in principe kun je hetzelfde abonnement houden en inderdaad Tmobile als netwerk kiezen.

Een aanvulling : belsimpel levert geen Simpel abonnement/diensten dus alleen T-mobile netwerk is niet afdoende. 

 

Reputatie 6
Badge +9

??? Belsimpel levert de telefoon…

Om het toestel in te stellen kun je toestethulp volgen

Reputatie 6

??? Belsimpel levert de telefoon…

Om het toestel in te stellen kun je toestethulp volgen

Sorry Karin, je hebt gelijk. 

Reputatie 4
Badge +8

als  per juni over gegaan word naar 4g kan ik dan nog wel blijven telefoneren en sms en met mijn oude nokia

Goedemiddag,

Zowel het 3G als het 4G netwerk zijn reeds actief. Vanaf 1 juni aanstaande schakelen wij echter het 2G netwerk uit. Als je over een telefoon beschikt die maximaal het 2G netwerk ondersteunt, dan kan je met ingang van 1 juni met dat toestel geen gebruik meer maken van je diensten. Hier lees je daar ook meer over.

Om gebruik te blijven maken van ons netwerk dien je zodoende over een telefoon te beschikken die minimaal 3G ondersteunt, al is een minimale ondersteuning van 4G aangeraden. Zo kan je ook weer een tijdje met dat toestel vooruit. Verschillende webshops en fysieke elektronicawinkels hebben een ruim assortiment van toestellen in verschillende prijsklassen.

Groetjes,

Phil

Badge

Is het trouwens bekend hoe lang 3g het zal blijven doen?

Reputatie 2
Badge +8

Hi @PhilE,

Er is nog niets bekend over het stopzetten van het 3G-netwerk. 

Mocht dit in de toekomst veranderen, zullen we onze klanten hier uiteraard van op de hoogte stellen.

Groet,

Mila

Reageer