Ik wil een nieuw nummer, en heb de service desk nu enkele malen gebeld, maar deze is steeds in gesprek. Wat is een geschikt moment om te bellen?
Tot nu toe heb ik geprobeerd 16 uur, 17 uur, 19 uur en 10 uur.
Bladzijde 1 / 1
Hi Josje!
Allereerst wil ik je welkom heten op de community
Het is mogelijk om het nummer te wijzigen! Meer informatie hierover kan je in dit topic vinden.
Dit kan inderdaad door contact op te nemen met de klantenservice, telefonisch of via één van de andere kanalen. Als je naar onze klantenservice belt, hoor je eerst een bandje. De wachttijd is over het algemeen heel kort! Wel zie ik dat je dit bericht op maandagochtend hebt geplaatst. Wij zijn op zondag gesloten. Als de belpogingen van 16 uur, 17 uur en 19 uur op zondagavond zijn geweest, dan zijn wij niet aanwezig om op te nemen.
Groet, Sanne
Allereerst wil ik je welkom heten op de community
Het is mogelijk om het nummer te wijzigen! Meer informatie hierover kan je in dit topic vinden.
Dit kan inderdaad door contact op te nemen met de klantenservice, telefonisch of via één van de andere kanalen. Als je naar onze klantenservice belt, hoor je eerst een bandje. De wachttijd is over het algemeen heel kort! Wel zie ik dat je dit bericht op maandagochtend hebt geplaatst. Wij zijn op zondag gesloten. Als de belpogingen van 16 uur, 17 uur en 19 uur op zondagavond zijn geweest, dan zijn wij niet aanwezig om op te nemen.
Groet, Sanne
Hoi Sanne,
zonet opnieuw geprobeerd, en helaas, na de keuze van 1=bestaande klant krijg ik na pm een minuut een in-gesprek-toon.
We hebben het contact formulier ingevuld (met helaas een opzegging)
zonet opnieuw geprobeerd, en helaas, na de keuze van 1=bestaande klant krijg ik na pm een minuut een in-gesprek-toon.
We hebben het contact formulier ingevuld (met helaas een opzegging)
In ieder geval bedankt voor je rectie 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.