Skip to main content
Antwoord

no service

  • June 17, 2025
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Polk

Heeft iemand anders de afgelopen uren geen telefoondienst gehad? Het begint echt frustrerend te worden. Komt dit door een storing?

Beste antwoord door Sevn

Beste ​@Polk,

Nogmaals bedankt dat je dit hier hebt gedeeld. Het is natuurlijk heel vervelend als je onverwacht geen telefoondienst hebt. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een storing in jouw regio, werkzaamheden aan het netwerk of een probleem met de simkaart of telefoon.

Ik raad aan om eerst je toestel even opnieuw op te starten en te controleren of je simkaart goed geplaatst is. Werkt het daarna nog niet? Kijk dan op onze storingspagina op onze website of er iets bekend is in jouw omgeving.

Als er geen storing bekend is, neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken dan graag samen met je verder wat er aan de hand is. Misschien heeft iemand anders hier op de community ook nog tips om dit snel op te lossen.

Groet,
Bryan

2 reacties

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 26, 2025

Hallo ​@Polk!

Bedankt voor je bericht. Het spijt me dat je problemen ervaarde met de telefoondienst. Ik begrijp dat dit erg frustrerend kan zijn.

Is het probleem inmiddels opgelost of ervaar je er nog steeds hinder van? Als de storing nog gaande is, hoor ik dat graag zodat ik het kan doorgeven en bekijken wat er aan de hand is.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groet,
Bryan


Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Beste ​@Polk,

Nogmaals bedankt dat je dit hier hebt gedeeld. Het is natuurlijk heel vervelend als je onverwacht geen telefoondienst hebt. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een storing in jouw regio, werkzaamheden aan het netwerk of een probleem met de simkaart of telefoon.

Ik raad aan om eerst je toestel even opnieuw op te starten en te controleren of je simkaart goed geplaatst is. Werkt het daarna nog niet? Kijk dan op onze storingspagina op onze website of er iets bekend is in jouw omgeving.

Als er geen storing bekend is, neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken dan graag samen met je verder wat er aan de hand is. Misschien heeft iemand anders hier op de community ook nog tips om dit snel op te lossen.

Groet,
Bryan