Skip to main content

Ik heb mijn nieuwe simkaart geïnstalleerd maar dat helpt ook niet, niemand kan mij bereiken.

 

Hi @Quinie van Eck

Vervelend om te lezen dat je nog niet kan bellen, dat is uiteraard niet de bedoeling! 

Heb je via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina, onder het kopje 'Sim & Instellingen' gecontroleerd en of jouw simkaart  is geactiveerd?
Zo niet, dan kan je jouw simkaart activeren met de laatste 4 cijfers van het ICC, dit nummer vind je terug op het kaartje waar je de simkaart in hebt ontvangen. 

Mocht dit niet het probleem zijn dan wil ik je graag vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Via de Community heb ik inhoudelijk geen zicht op jouw abonnement. 
Een aantal controles kun je zelf al uitvoeren. Hiervoor kan je onze dekkingspagina raadplegen.

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! 

Groet, Noor 

Simpel


Reageer