Beantwoord

onbeperkt bellen aan of uit zetten op een bestaand abonnement, kan dat ?

  • 21 June 2020
  • 4 reacties
  • 491 Bekeken

Badge

ik probeer vanuit mijn abonnement onbeperkt bellen aan te zetten, maar kan dan niet op de knop bevestigen klikken, die blijft grijs zeg maar.

icon

Beste antwoord door Karin303 21 June 2020, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Nee dat kan niet, je kunt wel  onbeperkt bellen in of uitschakelen via de optie bundel wijziging va Mijn Simpel. Let er wel op dat je dan  de actie  voordelen van je abo verliest  en meestal duurder uit bent.

Badge

er staat dat we gratis bundels kunnen wijzigen, het wijzigen van en naar onbeperkt bellen lijkt mij ook een bundelwijziging ?

ik weet niet wat voor interpretatie simpel er op na houdt maar dan vind ik het toch wel enigszins misleidend als er gezegd wordt dat er gratis gewijzigd kan worden ?

want zoals het NU uitgelegd wordt dan moet je dus jouw huidige abonnement wijzigen, vervalt daarmee mijn aanbieding die ik destijds heb gekregen en wordt het allemaal veel duurder.

hoezo gratis bundels wijzigen ?????

Reputatie 6
Badge +9

Ben hwt helemaal met je eens, hier moet echt iets aan gedaan worden. Ik waarschuw juist daarom  even

Reputatie 6

Een wijziging is in feite altijd nadeliger dan meteen een ruimer abonnement aanschaffen. Een wijziging is wel gratis maar het werkt kostenverhogend uiteindelijk. Omdat onbeperkt bellen een extra optie is zou dat geen invloed mogen hebben op je gekozen bundels en dus bij aanzetten €1,50 moeten kosten. Niet meer dan dat.

Ik ben het met jullie eens.

Reageer