Beantwoord

Onbeperkt bellen toevoegen lukt niet

  • 16 March 2020
  • 5 reacties
  • 842 Bekeken

Beste mensen,

Ik heb een abonnement van € 2.50. Ik wil dit hieraan nu onbeperkt bellen voor € 1.50 toevoegen. Als ik dat doe krijg ik een melding in rood: “simonlybunddle must nog be emtpty’.

Wat betekent dit? Kan ik niet die € 1.50 optie toevoegen aan mijn abonnement? Dat is dan wel vreemd. 

icon

Beste antwoord door Karin303 16 March 2020, 13:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dit kan ook niet, het kan wel via instellingen/ bundels wijzigen.…

Je abonnement van 2,50  verandert daardoor wel . Je kunt dan alleen kiezen uit aangeboden bundels.....

Hallo allemaal,

Ik onderschrijf het probleem van Caroline. 

Mijn belbundel is leeg en nu ik deze probeer te wijzigen voor de volgende periode krijg ik de melding in rood: “simonlybunddle must nog be emtpty’. 

Ik doe het volgens abonnement wijzigen bundels wijzigen, zoals Karin voorstelt, maar is zo ook niet te doen. 

Nu wil ik het wel proberen als mijn nieuwe periode is ingegaan (en mijn belbundel dus niet meer leeg is), maar ben bang dat ik dan weer een periode moet wachten voordat het ingaat en ik weet nu al dat ik die belminuten waarschijnlijk aanstaande periode al nodig heb.

Hopelijk kan Caroline vertellen hoe ze het heeft opgelost of iemand anders hoe ik het voor a.s. periode nog geregeld kan krijgen?

Bij voorbaat dank,

Marjolein 

Reputatie 6
Badge +9

Ga in mijn Simpel naar abonnement en kies daar de optie bundel wijzigen....kies de bundel die je wenst en onderaan zet je dan vinkje bij onbeperkt bellen.De nieuwe bundel gaat in op de eerstvolgende periode dus niet meteen

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind dit ook misleidend. Toen ik mijn abonnement afsloot dacht ik op ieder willekeurig moment deze optie aan en uit te kunnen zetten voor de volgende periode. Toen ik het wilde doen, bleek dat alleen mogelijk te zijn door ook van bundel te wisselen. Op de beschrijving op de site is dat op zijn minst niet duidelijk. Anders zou ik de optie direct aangezet hebben.

Reputatie 2
Badge +2

Hier lijkt onbeperkt bellen een optie die je aan en uit kunt zetten. Het blijkt nergens uit dat je dan ook van bundel moet wisselen.  https://www.simpel.nl/files/PDF/tarieven-voorwaarden-nieuwe-abonnementen.pdf

Reageer