Beantwoord

Onbeperkt sms'en terug in abonnoment

  • 11 June 2022
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Beste allemaal,

 

Tot op heden maak ik gebruik van een 10gb/onbeperkt bellen/500 sms abonnement. Ik zou het echter erg waarderen dat naast onbeperkt bellen ook weer onbeperkt sms'en teruggebracht kan worden.

 

Het lijkt mij dat dit niet veel extra kosten met zich meebrengt voor Simpel, zeker gezien het overgrote deel van de abonnementhouders er toch geen gebruik van zou maken (social media/messaging apps). Echter zou dit een enorme uitkomst zijn voor het kleine deel van de klanten die er wel baat bij heeft.

Ik hoop dat meer mensen zich aansluiten bij deze suggestie zodat Simpel dit in overweging neemt/het doorzet.

Edit: Onbeperkt sms'en is nog wel een onderwerp in de Fair-use-policy (https://www.simpel.nl/files/PDF/fair-use-policy.pdf). Het zou mooi zijn dat dit dan ook in het aanbod valt. :)

 

icon

Beste antwoord door Charlie 13 June 2022, 13:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @textrock,

 

Welkom op onze community!

 

Het onbeperkt sms-en is een tijdje geleden uit ons aanbod gehaald, omdat hier weinig/geen behoefte aan is. Mocht je nog een bundel van destijds hebben, dan kun je hier nog gebruik van maken, maar wij bieden dit niet meer actief aan. Ik zie dit dan ook niet snel meer terugkomen.

Scherp van je dat dit nog wel benoemd wordt in de Fair Use Policy. Deze zal dan aangepast moeten worden. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer