Beantwoord

Onbeperkt smsen zou pas ingaan in december!

  • 12 December 2019
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Beste Simpel,

30 september 2019 heb ik de volgende teleurstellende mail ontvangen:

Beste ***,

Je hebt bij ons een sim-only abonnement met onder andere een onbeperkt sms bundel. Per 1 november 2019 kunnen wij je deze bundel niet meer aanbieden. In dit bericht leggen we je graag uit wat dit voor jou betekent en welke rechten je hebt.

Je bent op dit moment niet gebonden aan een contractduur en je mag je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Als je niets doet, laten wij je huidige abonnement gewoon door lopen. We zullen dan alleen jouw sms-bundel wijzigen naar een bundel met 500 smsjes. Op de dag in december dat je nieuwe tegoed start, krijg je dan automatische deze nieuwe bundel. Deze bundelwijziging heeft geen invloed op de contractduur. Je blijft contractvrij en je kunt je abonnement altijd met een opzegtermijn van een maand opzeggen.

Mark, Guido & Raymond

 

De dikgedrukte zin geeft aan dat ik pas vanaf 24 december een bundel van 500 smsjes zou krijgen (ipv onbeperkt).

In mijn overzicht zie ik echter nu al extra kosten staan.

Ik weiger deze te betalen en wil dat deze worden verwijderd uit mijn overzicht.

(p.s. ik word ook niet teruggebeld terwijl dat beloofd is)

icon

Beste antwoord door Alexandra 19 December 2019, 11:17

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb de € 49,91 teruggekregen van de klantenservice!

(ik gok dat ze dat alleen doen bij mensen die voor hun rechten opkomen)

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @robhak 
De nieuwe sms-bundel had inderdaad in moeten gaan op de dag van de nieuwe bundel. Excuus dat dit bij jou niet zo gegaan is. Gelukkig heeft de klantenservice je verder kunnen helpen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons dan gerust weer weten op de Community. 

Groetjes, Alexandra

Reageer