Beantwoord

Onbereikbaar voor Vodafone gebruikers

  • 18 February 2019
  • 3 reacties
  • 545 Bekeken

Mijn collega's zitten veelal bij vodafoon. Als zij me proberen te bellen dan krijgen ze onmiddellijk het bericht dat ik niet bereikbaar ben. Best lastig. Hoe is dit te fixen?
(vanaf andere providers ben ik wel te bereiken en nee, het is niet iets als ingesprek)
icon

Beste antwoord door Remco 18 February 2019, 20:21

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hoi ik_zelf,

Dat is inderdaad lastig, je wilt toch bereikbaar zijn en al helemaal voor je collega's.

Gebeurt dit als je onderweg bent of ben je gebonden aan een vaste locatie als dit voorkomt?
Is het een nieuw abonnement mét of zonder nummerbehoud?

Als je op de laatste vraag "Ja en mét nummerbehoud" antwoordt, dan wil ik je adviseren om de klantenservice in te schakelen. Misschien dat er tussen Vodafone en Simpel iets niet helemaal lekker loopt.

Ben je vaak onderweg als dit zich voordoet dan kan het natuurlijk zijn dat je dan nét op een locatie bent waar het bereik niet toereikend is.

Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt waar het aan kan liggen.

4 jaar later en nog steeds het zelfde probleem bij mij nu.
Zojuist met de klantenservice gesproken, lijkt niet alsof ze wat voor mij kunnen doen.
Ze kunnen wel melden dat het aan vodafone ligt.
Dit zijn toch wel ernstige gebreken van simpel.nl als dit al 4 jaar lang een probleem is.

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Gijs_1234 

Welkom op de Community!

Dat begrijp ik goed. Het lastige is dat het probleem zich voordoet wanneer de ander belt met het specifieke netwerk. Na wisselen van netwerk kan het Simpel nummer weer gebeld worden. Dit probleem ligt daarom bij de andere zijde. Omdat wij geen zicht hebben en mogen hebben, op andere netwerken, staan wij machteloos.

Ik hoop dat het wisselen van het netwerk geholpen heeft in jouw geval!

Fijne dag,

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer