(vanaf andere providers ben ik wel te bereiken en nee, het is niet iets als ingesprek)
Beste antwoord door Remco
Bekijk origineelBeste antwoord door Remco
Bekijk origineel4 jaar later en nog steeds het zelfde probleem bij mij nu.
Zojuist met de klantenservice gesproken, lijkt niet alsof ze wat voor mij kunnen doen.
Ze kunnen wel melden dat het aan vodafone ligt.
Dit zijn toch wel ernstige gebreken van simpel.nl als dit al 4 jaar lang een probleem is.
Hey
Welkom op de Community!
Dat begrijp ik goed. Het lastige is dat het probleem zich voordoet wanneer de ander belt met het specifieke netwerk. Na wisselen van netwerk kan het Simpel nummer weer gebeld worden. Dit probleem ligt daarom bij de andere zijde. Omdat wij geen zicht hebben en mogen hebben, op andere netwerken, staan wij machteloos.
Ik hoop dat het wisselen van het netwerk geholpen heeft in jouw geval!
Fijne dag,
Groetjes,
Janine
Simpel
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.