Beantwoord

Plafondkosten zonder dat ik de optie gebruik.

  • 9 November 2019
  • 1 reactie
  • 633 Bekeken

Beste Simpel,

 

Jullie zijn wel erg simpel. Elke maand worden er plafondkosten doorberekend op mijn factuur maar ik heb helemaal geen plafond ingesteld, hoe zit dat? Ik wil graag met terugwerkende kracht mijn geld terug.

 

Mvg.

icon

Beste antwoord door Joachiem 11 November 2019, 15:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hallo, voel je welkom op de Community!

Bedankt, wij doen ons best zo Simpel en duidelijk mogelijk te zijn voor de klant. Het is echter niet leuk dat er misschien wel plafondkosten worden doorberekend op de factuur. Vanaf hier heb ik geen inzage in je gegevens en ik nodig je uit om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via hier. Zij kunnen kijken wat er nou precies aan de hand is.

Groetjes Joachiem 

Reageer