Skip to main content
Antwoord

Plafondkosten zonder dat ik de optie gebruik.

  • November 9, 2019
  • 1 reactie
  • 665 Bekeken

Beste Simpel,

 

Jullie zijn wel erg simpel. Elke maand worden er plafondkosten doorberekend op mijn factuur maar ik heb helemaal geen plafond ingesteld, hoe zit dat? Ik wil graag met terugwerkende kracht mijn geld terug.

 

Mvg.

Beste antwoord door Joachiem

Hallo, voel je welkom op de Community!

Bedankt, wij doen ons best zo Simpel en duidelijk mogelijk te zijn voor de klant. Het is echter niet leuk dat er misschien wel plafondkosten worden doorberekend op de factuur. Vanaf hier heb ik geen inzage in je gegevens en ik nodig je uit om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via hier. Zij kunnen kijken wat er nou precies aan de hand is.

Groetjes Joachiem 

1 reactie

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • November 11, 2019

Hallo, voel je welkom op de Community!

Bedankt, wij doen ons best zo Simpel en duidelijk mogelijk te zijn voor de klant. Het is echter niet leuk dat er misschien wel plafondkosten worden doorberekend op de factuur. Vanaf hier heb ik geen inzage in je gegevens en ik nodig je uit om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via hier. Zij kunnen kijken wat er nou precies aan de hand is.

Groetjes Joachiem