Beantwoord

problemen met inkomende gesprekken


Als abonnementhouder heb ik de plicht te betalen maar Simpel moet dan ook zijn verplichtingen nakomen. Mijn iPhone gaat heel vaak direct op voicemail terwijl al mijn instellingen nagekeken zijn en in orde zijn. Mijn man heeft een contract bij Vodafoon en nooit problemen. Dus het licht ook niet aan de woning. Als simpel zijn verplichtingen niet nakomt, moet ik toch het contract kunnen verbreken. 
mij heb al een nieuwe iPhone en een nieuwe simkaart aangeschaft. Niets helpt.

icon

Beste antwoord door Mila 28 June 2021, 15:54

Bekijk origineel

14 reacties

Schrijffout: ligt ipv licht

Reputatie 6
Badge +9

Heb je misschien doorschakelen aangevinkt staan? Wat gebeurt er als je de simkaart van Simpel  in het toestel van jouw man plaatst en omgekeerd? Als met  de Simkaart van Vodafone het probleem blijft  weet je dat aan de instellingen van je iPhone ligt.Vaak is het een kwestie van ergens een vinkje.....Staat Niet Storen  misschien aan?

Die vragen heb ik al tig keer gehad en dat is allemaal in orde . Het probleem ligt echt bij Simpel. Ik ben het helemaal zat en wil van dit contract af

Reputatie 6
Badge +9

Dit probleem is geen reden om je contract te mogen ontbinden.....Ga eens bij een telefoonwinkel naar binnen en leg je probleem daar eens voor. Er is vast een oplossing voor.Google ook eens op : gesprekken gaan direct naar voicemail.....Kun je wel bellen en internetten???

Dit heb ik ook allemaal gedaan. Ik ben bij T- mobile geweest waar jullie toe behoren. Ik heb me suf gegoocheld. Het probleem komt vaker voor maar niemand heeft een oplossing. Op jullie community staat een zelfde verhaal van 1 jaar leden van mensen die het zelfde probleem hadden met meerdere abonnementen bij jullie , nadat ze verhuist waren.

Reputatie 6
Badge +9

Mijn vraag is of je wel dekking hebt......dat is een ander verhaal....je moet echt de klantenservice bellen met dit verhaal, die kunnen bij je gegevens en alles met je nalopen..Succes ermee....Kun je wel bellen of internetten? https://www.apeaksoft.com/nl/tips/iphone-goes-straight-to-voicemail.html lees ook hier eens

 

..

Ik heb ook al met de klantenservice gebeld en die hebben alles met mij nagelopen. Ik kan internetten en bellen

Reputatie 6
Badge +9

Dan heb je dus dekking .....wat gebeurt er als je de Simkaart van je man in jouw IPhone stopt? Gaan de gesprekken dan ook meteen naar voicemail? Ruil eens met de Simkaart zodat je een en ander kunt uitsluiten

Het probleem is dat het niet altijd is dus hoelang moet je dan van telefoon wisselen? Niet handig want hij heeft zo’n oud ding dat snel leeg is. Ik ben nu op zoek naar iemand die een tel. over heeft. Maar ik blijf het een vreselijk gedoe vinden. Ik heb hierdoor al heel wat tel. gemist die belangrijk waren

Reputatie 6
Badge +9

Toch eens bij een winkel binnenlopen waar ze IPhone verkopen en vragen..Je kunt toch onderling zelf proberen te bellen als je de Simkaart wisselt....Als ie het met de andere Simkaart ook niet goed doet weet je waaraan het ligt.

Ja dan ligt het dus aan Simpel.

nieuwe tel., nieuwe simkaart, goede instellingen, gewoon ontvangst op andere tel. bij andere provider, Dus gewoon alles ok behalve dat gesprekken soms direct op voicemail gaan

Reputatie 6
Badge +9

Wat doet de Simpel  Simkaart in een andere telefoon als je wordt gebelt ?Gaat ie dan ook meteen naar voicemail? Probeer dat svp eens uit.....

Dat ga ik de komende tijd proberen. Want nogmaals: het is niet altijd dus even afwachten

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Cooper,

Welkom op onze community!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met inkomende telefoontjes. Fijn dat je in ieder geval het een en ander al hebt geprobeerd, omdat je aangeeft dat alles goed staat en er geen storingen bekend zijn op je woonadres, moeten we een toestel gerelateerd probleem uitsluiten. Als je merkt dat het probleem blijft met een ander toestel, wil ik je vragen om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dan opnieuw met je meekunnen kijken. 

Laat je ons weten of het gelukt is? 

Groet,

Mila 

Reageer