Beantwoord

Sinds een aantal dagen verbreekt de verbinding bij het opnemen van een inkomend gesprek

  • 30 November 2022
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Sinds afgelopen vrijdag merk ik dat wanneer ik wordt gebeld, dat zodra ik opneem de verbinding wordt verbroken. Bel ik degene terug dan gebeurd hetzelfde.

Vandaag werd ik bijvoorbeeld gebeld door een nummer van de politie. Het gesprek verbrak bij het opnemen. Toen ik terugbelde bleef de verbinding in stand en kon ik het automatische bandje afluisteren.

Ik heb sinds een tijdje bellen via 4G aan staan via Simpel. Toen ik de politie belde had ik bellen via 4G voor de zekerheid uitgeschakeld. Daarna heb ik bellen via 4G weer aangezet en een aantal testoproepen gedaan vanaf een vaste lijn naar mijn Simpel nummer. Dit ging ook goed.

Ik gebruik een Google Pixel 7 Pro. 

Moet erbij vermelden dat ik 2 simkaarten gebruik (fysiek van Simpel en een esim van KPN), de data gebruik ik via de simkaart van KPN. Maar dit hoeft neem ik aan voor de werking toch niet uit te maken?

icon

Beste antwoord door Janine 2 December 2022, 13:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Binnetie,

 

Vervelend dat je problemen ervaart met het bellen! 

 

Even ter info: het 0900-nummer van de Politie betreft een betaald telefoonnummer. Mocht je een Plafond ingesteld hebben, dan kun je dit niet bellen. 

Verder kun je zelf een aantal instellingen nagaan, zie dit topic. Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact op met de klantenservice!

 

Groet, Charlie

Simpel

@Charlie het nummer was een 088-nummer van de Politie. Die wordt gebruikt voor aangiftes. Dat is geen betaalnummer.

Ik heb wel bereik, maar gesprekken worden niet afgeleverd.

Ik ga even met de klantenservice opnemen.

 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Binnetie ,

Dat is wel gek zeg! 

Een 088-nummer dat gratis is, zou geen problemen moeten geven. Ik hoop dat je probleem inmiddels opgelost is door de klantenservice ;)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer