Beste simpel
Jullie adveteren met het beste netwerk van nl.
Maar ik ben nu net overgestapt naar jullie en kan in huis niet bellen. En ook buiten ben in slecht bereikbaar.
Dat had ik met kpn niet .kunnen jullie daar nog iets aan doen?
Mvg thijs
Beste simpel
Jullie adveteren met het beste netwerk van nl.
Maar ik ben nu net overgestapt naar jullie en kan in huis niet bellen. En ook buiten ben in slecht bereikbaar.
Dat had ik met kpn niet .kunnen jullie daar nog iets aan doen?
Mvg thijs
Goedemiddag
Vervelend dat je verbindingsproblemen ervaart op je thuislocatie!
Heb je wellicht al een kijkje in deze topic genomen? In de situatiebeschrijving van de topicstarter tref je een aantal handige tips aan en daaronder heb ik een reactie geplaatst met nog een aantal extra tests en tips en wat je kan doen als dit niet voor een oplossing zorgt.
Groetjes,
Phil
Beste phil
In het doorgestuurde bericht gaat het om een oude telefoon .
Ik heb een samsung s10 en had met kpn geen probleem. Nu alleen simkaart van jullie er in en dan heb ik slecht bereik.
Mijn vraag is of daar door jullie nog wat aan te doen is ? Of dat dat wellicht in de toekoms in de planning zit?
Ligt dus niet aan mijn toestel!!
Mvg thijs
Ik kan begrijpen dat dit vervelend is
Het is altijd verstandig om de simkaart in een ander toestel te testen om uit te sluiten dat het probleem niet toestel gerelateerd is.
Mocht je dezelfde problemen blijven ervaren, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze - aan de hand van je gegevens - met je meekunnen kijken.
Succes!
Groet,
Mila
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.