Beantwoord

Slecht ontvangst sinds verhuizing

  • 8 July 2021
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Ik heb sinds ik verhuisd ben in Ede (Kernhem) bijzonder slecht ontvangst.

Als oplossing komt Simpel dat ik alles maar even moet aantonen, wanneer het gesprek wegvalt, tijdstip, postcode, wat voor een soort toestel, wie ik belde enzovoort.

Of ik maar even het wilde proberen met een ander toestel!

Ik ben geen administratiekantoor en heb zelf ook een fulltime baan, dus heb ook geen tijd om dit allemaal maar te gaan noteren !

Heb een lijstje bijgehouden en hen toegestuurd, maar kreeg weer een mailtje terug dat ik de meldingen moest doen binnen 48 uur!

Het ontvangst is daar slecht en er zijn veel klachten over, maar het enige wat gezegd wordt is dat het volgens de dekkingskaart goed is.

Ik ben zo klaar met deze “helpdesk”.

Hebben meer mensen deze ervaring?

icon

Beste antwoord door Phil 9 July 2021, 09:52

Goedemorgen @Rens Cornet,

Zojuist heb ik gereageerd in deze topic, inclusief de reden waarom we deze gegevens opvragen en nodig hebben.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Rens Cornet,

Zojuist heb ik gereageerd in deze topic, inclusief de reden waarom we deze gegevens opvragen en nodig hebben.

Groetjes,

Phil

Reageer