Beantwoord

slecht tot geen bereik binnen en buitenhuis

  • 25 October 2020
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Ik merk met zeer veel regelmaa dat mijn bereik erg slecht is terwijl ik al vele jaren bij simpel zit . Sim kaart in verschillende toestellen geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde.

Het icoontje wat het bereik aangeeft is bijna altijd minimaal altijd 3 G .Ook krijg ik van telefonisch contact terug dat ik slecht verstaanbaar ben of valt de verbinding vaak helemaal weg.

Tevens krijg ik vaak verlaat een sms van dat ik een oproep heb gemist, zonder dat mijn telefoon is over gegaan. Hier kan veel vertraging bij zitten.

Ik kan zo helaas niet meer op dit netwerk en mijn bereikbaarheid vertrouwen en dat stoort enorm. Zelden of nooit 4G. Mijn menig ligt dit aan de simkaart omdat dit zich voor doet op een iPhone , Samsung en Huawai .

loop ik buiten hebben collega’s gewoon internet en kunnen bellen terwijl ik weer “ geen service” heb.

om moedeloos van te worden!!

denk eraan het abonnement op te zeggen en over te stappen opKPN !!

 

Wat nu?

 

Benny 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2020, 15:51

Bekijk origineel

1 reactie

Beste @Bdj waanders,

Wat vervelend dat je dit zo ervaart. 

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van ons netwerk. 
Ik verwijs je daarom graag door naar deze topic. Daar staan wat handige tips weergegeven, en wat je kan doen indien de tips niet geholpen hebben. 

Groet, 

Lisa

Reageer