Sinds een aantal dagen/ weken kan ik als ik gebeld word niet een normaal gesprek voeren met diegene aan de andere kant van de lijn, omdat diegene mij slecht of niet verstaat.
Mijn partner heeft ook last van dit probleem zit ook bij simpel.
In dit topic geeft mijn collega Youp antwoord op een soortgelijke vraag. Ervaar je de storing op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Via de dekkingskaart kan je het netwerk op de locatie(s) controleren.
In dit topic geeft mijn collega Youp antwoord op een soortgelijke vraag. Ervaar je de storing op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Via de dekkingskaart kan je het netwerk op de locatie(s) controleren.
Ik heb het topic van college Youp even bekeken dit geeft als suggestie de sim kaart proberen in een ander toestel, maar mijn partner en ik hebben er beide last van, we hebben verschillende telefoons alleen dezelfde provider.
Dus die optie lijkt mij niet van toepassing.
De dekkingskaart kan ik wel bekijken maar we zijn al een jaar of 4 klant bij jullie met meerdere abonnementen. En het probleem ontstaat dude nulaatste week pas, dus lijkt het mijh meest aannemelijk dat er iets vanaf de zijde van Simpel moet zijn veranderd toch?.
Ik zou het dan ook waarderen dat Simpel met een oplossing komt waar ik wat aan heb.
Als 2 toestellen met ieder een Simpel simkaart hetzelfde probleem geven dan is dat een teveel aan toeval. Zou je met iemand anders een simcross test kunnen doen of nog beter een losse prepaid kunnen testen (allebei beurtelings) dan sluit je de telefoon(s) en simkaart uit. Wat overblijft is het netwerk.
@Alexandra geef je even aan @Ilan en Youp door dat hij voortaan ook Youp heet? Dan zijn ze beiden op de hoogte.😉
Ik heb het zelfde probleem sinds een paar weken. Ben ook al jaren klant en nooit last van gehad. Heb de simkaart in een andere telefoon gedaan maar ben nog steeds regelmatig slecht verstaanbaar. Dit niet aan de verbinding van Simpel liggen. Hoe kan ik Simpel hierover bereiken. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden.
​​​​​​Zoals @Hvdm13 aangeeft raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan samen met jou een stappenplan doorlopen om te zien hoe we je bereik kunnen verbeteren.
Ik, en mijn vrouw, hebben dezelfde problemen als hiervoor beschreven. Ik heb het stappen plan gelezen, maar er wordt hier nergens duidelijk vermeld of dit tot enig resultaat heeft geleid. Ook de dekkingskaart heb ik gecontroleerd, dekking zou prima zijn.
Ik heb alleen, tot dusver, last als ik zelf bel. Als ik gebeld wordt, dan kan men mij prima verstaan?!
@moniques fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Mocht je tijd en zin hebben dan kan mijn collega alsnog samen een stappenplan met je doorlopen.
@hdr55 Zou je de volgende stappen willen doorlopen en de uitslag aan ons doorgeven via www.simpel.nl/contact?
1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt. 2. Start je telefoon opnieuw op 3. Test de simkaart in een ander toestel 4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding. Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding. Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, postcode en foutmelding. Merk & Type huidige toestel. Merk & Type getest toestel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.