Goedendag,
Al een ruime tijd heb ik enorm slechte verbinding met bellen. Ik hoor mensen amper, mensen horen mij opeens niet meer, soms gaat de telefoon niet eens over, heb ik een gemiste oproep zonder gebeld te zijn, etc. Eerst dacht ik dat dit aan mijn telefoon lag (Iphone 5+), maar heb nu een nieuwe telefoon (Iphone 7+) en er gebeurt exact hetzelfde. Ik weet dat dit probleem niet aan mij ligt, omdat ik al veel stappen heb ondernomen en gezien de reacties op internet niet alles sta.
Dit is behoorlijk irritant en ik moet zeggen dat ik schrik van de reacties op internet. Er zijn dus blijkbaar meer mensen met deze klachten. Wellicht had ik eerst onderzoek moeten doen, voordat ik mijn contract verlengde.
Ik probeerde deze vraag via de klantenservice te sturen, maar dat is blijkbaar niet mogelijk. Een slechte zaak als je het mij vraagt. Het is niet ons probleem als gebruikers, maar jullie probleem. En regel deze zaken dan goed. Start aub dus niet met standaardvragen als simkaartwissel oid, want daar zit het probleem niet. Ik wil graag een goede oplossing en die moet, mijn inziens, in jullie netwerk of service worden gezocht.