Beste Simpel,
Sinds 4 dagen a week heb ik ineens problemen met de verbinding van Simpel. Eerst dacht ik dit is een storing van simpel maar niks te zien.
Ik gebruik mijn telefoon voor zakelijk gebruik en heb deze dan ook elke dag nodig.
(mijn partner met ander simpel abonnement ervaart hetzelfde probleem.)
Echter is het in de loop van deze dagen erger geworden. Ik kan iemand bellen krijg ik hallo en vervolgens een hoop gerommel en lawaai en hoor ik niks, vervolgens hoor ik weer een stukje wat diegene zegt en zo gaat het maar door.
Kan zelfs ook voorkomen dat mijn verbinding gewoon wordt verbroken.
Ik heb geprobeerd het simpel contact nummer te bellen maar tijdens het keuze menu krijg ik alleen de cijfers te horen maar waarvoor die zijn dus niet.
Nu hang ik echter al paar uurtjes alweer op facebook contact met simpel en kom ik geen steek verder en duurt eeuwen voordat er een reactie komt (waar je ook niks aan hebt en incidenteel een keer op je reageren en vervolgens half uur tot uur gerust laten wachten en heb je weer niks aan.).
Er is iets niet goed met jullie verbinding en zie dit soort gelijke problemen meer en meer voorkomen bij anderen.
Zoals ik op facebook ook al heb laten weten zijn mijn instellingen niet veranderd en nee heb geen blokkades wist ik zelf ook wel.
Als ik er een simkaart in doen van een zus van mij met ander provider is het probleem opgelost, doe ik die van simpel erin begin het gelazer weer.
Mijn vraag is dan ook hoe gaan we dit oplossen?
Ik betaal mijn abonnement altijd netjes op tijd en mijn huidige klanten en nieuwe klanten kan ik niet eens te woord staan. Mijn partner heeft hetzelfde probleem en zag andere mensen dit probleem ook ervaren.
Het is niet Ons als gebruiker waar het probleem zit, jullie hebben kennelijk ergens een probleem waardoor dit gebeurt.
Hoe gaan jullie dit oplossen ?