Skip to main content
Antwoord

SMS authentificatie voor Citrix

  • April 19, 2020
  • 1 reactie
  • 533 Bekeken

Anjastabel

Ik kan sinds een week geen sms authenticatie ontvangen om in Citrix in te loggen. Wat is oorzaak hiervan?

Beste antwoord door Joachiem

Hoi @Anjastabel 

Zou je de volgende stappen door willen lopen? Ik weet dat het veel lijkt, echter is deze informatie nodig voor mijn collega's om eventueel verder onderzoek te doen.
 

1. Staat er een plafond ingesteld?

2. Start je telefoon opnieuw op

3. Test je simkaart in een ander toestel

4. Om te controleren of het juiste sms centrale nummer ingesteld staat:

Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.

Klik onderaan op "Toetsen".

Vul de volgende code in *#5005*7672# en druk op bellen

Vervolgens wordt het ingestelde sms centrale nummer getoond. Als het niet het volgende nummer is: +31624000226, dan is het sms centrale nummer niet correct ingevoerd.

Om het juiste sms centrale nummer in te stellen:

Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.

Klik onderaan op "Toetsen".

Vul de volgende code in **5005*7672+31624000226# en druk op bellen.

Vervolgens verschijnt er een melding dat het sms centrale nummer is ingesteld.

5.  Stuur ons de volgende gegevens (NIET) ouder dan 48 uur:

Voorbeeld 1: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was

Voorbeeld 2: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was

Voorbeeld 3: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was

Merk & Type huidige toestel.

Merk & Type getest toestel.
 

En de uitslag aan mij door reactie op dit bericht of aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?

Groetjes Joachiem 

1 reactie

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • April 20, 2020

Hoi @Anjastabel 

Zou je de volgende stappen door willen lopen? Ik weet dat het veel lijkt, echter is deze informatie nodig voor mijn collega's om eventueel verder onderzoek te doen.
 

1. Staat er een plafond ingesteld?

2. Start je telefoon opnieuw op

3. Test je simkaart in een ander toestel

4. Om te controleren of het juiste sms centrale nummer ingesteld staat:

Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.

Klik onderaan op "Toetsen".

Vul de volgende code in *#5005*7672# en druk op bellen

Vervolgens wordt het ingestelde sms centrale nummer getoond. Als het niet het volgende nummer is: +31624000226, dan is het sms centrale nummer niet correct ingevoerd.

Om het juiste sms centrale nummer in te stellen:

Start de telefoon applicatie op. Dit is de app waar je mensen mee belt.

Klik onderaan op "Toetsen".

Vul de volgende code in **5005*7672+31624000226# en druk op bellen.

Vervolgens verschijnt er een melding dat het sms centrale nummer is ingesteld.

5.  Stuur ons de volgende gegevens (NIET) ouder dan 48 uur:

Voorbeeld 1: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was

Voorbeeld 2: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was

Voorbeeld 3: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was

Merk & Type huidige toestel.

Merk & Type getest toestel.
 

En de uitslag aan mij door reactie op dit bericht of aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?

Groetjes Joachiem