Skip to main content

sinds enige tijd ontvan ik geen SMS berichten meer van de Marokkaanse bank BCP (Chaabi). Voor verificatie stuurt deze sinds ongeveer 2 jaar sms berichten. In het begin speelde het probleem niet en kwamen de sms berichten snel aan, maar nu ik er sinds een maand weer gebruik van maak. Lukte het niet meer omdat de sms berichten niet meer aankomen.

In de ongeveer 200 pogingen die ik heb gedaan is één keer een sms doorgekomen.

Ik heb een ander toestel geprobeerd en alle “berichten” settings nog eens doorgelopen, maar het helpt allemaal niet. Erg frustrerend want ik kan zo geen bankzaken meer regelen. De sms-jes zijn nodig om transacties door te kunnen voeren en eventueel wachtwoorden aan te passen.

Goedemiddag ​@HamidOuarab 

Wat vervelend dat je geen verificatie-sms’jes ontvangt. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgezocht – ik begrijp dat dit erg frustrerend kan zijn.

Om dit verder voor je te kunnen onderzoeken, hebben we enkele persoonlijke gegevens nodig. Deze mogen we via dit kanaal helaas niet opvragen in verband met je privacy.

Je kunt daarom het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan op verschillende manieren via deze link:
👉 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

We helpen je daar graag verder!

Groet,

Renaat

Simpel

Reageer