Ik heb de afgelopen dagen twee sms’jes ontvangen om mijn nummer te bevestigen en ben vandaag ook gebeld voor nummerbehoud. Ik heb hier niks mee gedaan, omdat ik klant ben bij Vodafone. Mijn vraag is dan ook of dit daadwerkelijk van jullie afkomt. Mijn voicemail was ingesproken door een automatisch pratend telefoongesprek van druk 1 om hierheen te gaan 2 voor dit etc.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Lars,
Welkom op onze community,
Wanneer een klant een abonnement met nummerbehoud aanvraagt moet het nummer eerst worden geverifieerd. Dit doen wij door een SMS'je te sturen naar het opgegeven nummer.
Zo weten wij zeker dat het nummer goed is ingevoerd. Het kan zijn dat er een typefout is gemaakt waardoor jij dat SMS'je hebt gehad. Als jij geen abonnement hebt aangevraagd bij Simpel dan kan je de SMS negeren.
Groet,
Ilan
Welkom op onze community,
Wanneer een klant een abonnement met nummerbehoud aanvraagt moet het nummer eerst worden geverifieerd. Dit doen wij door een SMS'je te sturen naar het opgegeven nummer.
Zo weten wij zeker dat het nummer goed is ingevoerd. Het kan zijn dat er een typefout is gemaakt waardoor jij dat SMS'je hebt gehad. Als jij geen abonnement hebt aangevraagd bij Simpel dan kan je de SMS negeren.
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.