Waarom is jullie klantenservice nog steeds niet telefonisch te bereiken. Op de site krijg ik geen antwoord op mijn vraag en als ik jullie klantenservice bel krijg is steeds een keuzemenu van 2 keuzes 1 bent u al klant 2 wilt u een nieuw abonnement afsluiten. Na het intoetsen van de 1 hoor ik eerst een poosje niets waarna de telefoon in de gesprekstoon valt. Heb al diverse keren gebeld hetgeen ook niet gratis is en dit tikt lekker door en nog heb ik geen contact. Vindt dit voor een telefoonprovider wel een slechte zaak. Hoe kan ik alsnog iemand persoonlijk aan de lijn krijgen. Ik bel nummer 088 1005757 maar dit werkt dus blijkbaar al heel lang niet.
icon
Beste antwoord door Alexandra 15 augustus 2019, 12:07
Hi Dutchgirl!
Wat vervelend dat je ons niet kan bereiken. Telefonisch zijn we van 09:00-21:00 op werkdagen bereikbaar inderdaad via het nummer wat jij doorgeeft.
Zal ik jou anders even bellen? Dan help ik je gelijk verder. Wil je me dan een privé bericht toesturen met het nummer waar ik je op kan bereiken?
Groetjes, Alexandra
Bekijk origineel