Beantwoord

Telefonische bereikbaarheid klantenservice

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 2518 Bekeken

Waarom is jullie klantenservice nog steeds niet telefonisch te bereiken. Op de site krijg ik geen antwoord op mijn vraag en als ik jullie klantenservice bel krijg is steeds een keuzemenu van 2 keuzes 1 bent u al klant 2 wilt u een nieuw abonnement afsluiten. Na het intoetsen van de 1 hoor ik eerst een poosje niets waarna de telefoon in de gesprekstoon valt. Heb al diverse keren gebeld hetgeen ook niet gratis is en dit tikt lekker door en nog heb ik geen contact. Vindt dit voor een telefoonprovider wel een slechte zaak. Hoe kan ik alsnog iemand persoonlijk aan de lijn krijgen. Ik bel nummer 088 1005757 maar dit werkt dus blijkbaar al heel lang niet.
icon

Beste antwoord door Alexandra 15 August 2019, 12:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi Dutchgirl!

Wat vervelend dat je ons niet kan bereiken. Telefonisch zijn we van 09:00-21:00 op werkdagen bereikbaar inderdaad via 088 1005757.

Het kan zijn dat het misschien erg druk was of wellicht was de verbinding niet goed, maar je kunt natuurlijk ook altijd jouw vraag kwijt op onze Community!

Groetjes, Alexandra

Sorry voor de late reactie, ik vond nog een oude e-mail met een van jullie medewerkers en via dat mail adres heb ik nogmaals de vraag gesteld en ben ik goed geholpen. Werkt voor mij een stuk beter dan de automatische klantenbeantwoorder op de site. Die snapt steeds mijn vragen niet waardoor ik dan in een cirkeltje rond blijf gaan totdat ik het helemaal fgefrustreerd maar opgeef Maar via de mail ben ik gelijk duidelijk en goed geholpen.
Reputatie 2
Badge +8
@Dutchgirl wat fijn dat je goed geholpen bent door mijn collega's! Leuk dat je dat aan ons doorgeeft. 🌹

Groetjes, Alexandra

Hi ik wil even met 1 v jullie kijken of mijn abonnementen van mijn kids niet beter anders kunnen ?

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Maryvandoorn,

Hiervoor kan je het beste contact met de klantenservice opnemen. Daar kunnen we het abonnement inzien en je het beste adviseren.

Groet, Sanne

Abonnement is opgezegd heb hier ook een bevestiging van ontvangen maar jullie blijven incasseren.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Hanny,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je een factuur na opzegging hebt ontvangen. Kan het zijn dat dit de plafondkosten betreft? Deze worden namelijk altijd achteraf in rekening gebracht.

Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila

 

Reageer