Hi Dutchgirl!
Wat vervelend dat je ons niet kan bereiken. Telefonisch zijn we van 09:00-21:00 op werkdagen bereikbaar inderdaad via 088 1005757.
Het kan zijn dat het misschien erg druk was of wellicht was de verbinding niet goed, maar je kunt natuurlijk ook altijd jouw vraag kwijt op onze Community!
Groetjes, Alexandra
Groetjes, Alexandra
Hi ik wil even met 1 v jullie kijken of mijn abonnementen van mijn kids niet beter anders kunnen ?
Hoi
Hiervoor kan je het beste contact met de klantenservice opnemen. Daar kunnen we het abonnement inzien en je het beste adviseren.
Groet, Sanne
Abonnement is opgezegd heb hier ook een bevestiging van ontvangen maar jullie blijven incasseren.
Hi
Welkom op onze community!
Vervelend dat je een factuur na opzegging hebt ontvangen. Kan het zijn dat dit de plafondkosten betreft? Deze worden namelijk altijd achteraf in rekening gebracht.
Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je meekunnen kijken.
Groet,
Mila
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.