Beantwoord

telefoon doet het niet (geen netwerk)

  • 7 mei 2019
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

ik ben vorige maand over mijn limiet heengegaan en kan nu al enkele weken niets meer met mijn telefoon.Alle facturen zijn allemaal betaald. Zou u mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen?
Bij voorbaat dank,

Lennart Pulleman
icon

Beste antwoord door Youp 9 mei 2019, 09:56

Hallo Lennart,

Welkom op onze community!

Als ik het zo lees kan het zijn dat jij je gebruikerslimiet bereikt. Dan dien je een aanbetaling te doen om je abonnement weer actief te krijgen. Als het goed is heb jij hierover ook een mail gehad. Je kunt ook wachten tot je bundelmaand voorbij is en jij weer nieuwe belminuten/mb´s ontvangt.

Mocht jij niet je gebruikerslimiet hebben bereikt, adviseer ik jou om contact op te nemen met de klantenservice om samen een stappenplan te doorlopen om dit op te lossen.

Groet,

Youp
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hallo Lennart,

Welkom op onze community!

Als ik het zo lees kan het zijn dat jij je gebruikerslimiet bereikt. Dan dien je een aanbetaling te doen om je abonnement weer actief te krijgen. Als het goed is heb jij hierover ook een mail gehad. Je kunt ook wachten tot je bundelmaand voorbij is en jij weer nieuwe belminuten/mb´s ontvangt.

Mocht jij niet je gebruikerslimiet hebben bereikt, adviseer ik jou om contact op te nemen met de klantenservice om samen een stappenplan te doorlopen om dit op te lossen.

Groet,

Youp

Reageer