Skip to main content
Antwoord

telefoon doet het niet (geen netwerk)

  • May 7, 2019
  • 1 reactie
  • 371 Bekeken

126232
ik ben vorige maand over mijn limiet heengegaan en kan nu al enkele weken niets meer met mijn telefoon.Alle facturen zijn allemaal betaald. Zou u mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen?
Bij voorbaat dank,

Lennart Pulleman

Beste antwoord door Youp

Hallo Lennart,

Welkom op onze community!

Als ik het zo lees kan het zijn dat jij je gebruikerslimiet bereikt. Dan dien je een aanbetaling te doen om je abonnement weer actief te krijgen. Als het goed is heb jij hierover ook een mail gehad. Je kunt ook wachten tot je bundelmaand voorbij is en jij weer nieuwe belminuten/mb´s ontvangt.

Mocht jij niet je gebruikerslimiet hebben bereikt, adviseer ik jou om contact op te nemen met de klantenservice om samen een stappenplan te doorlopen om dit op te lossen.

Groet,

Youp

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • May 9, 2019
Hallo Lennart,

Welkom op onze community!

Als ik het zo lees kan het zijn dat jij je gebruikerslimiet bereikt. Dan dien je een aanbetaling te doen om je abonnement weer actief te krijgen. Als het goed is heb jij hierover ook een mail gehad. Je kunt ook wachten tot je bundelmaand voorbij is en jij weer nieuwe belminuten/mb´s ontvangt.

Mocht jij niet je gebruikerslimiet hebben bereikt, adviseer ik jou om contact op te nemen met de klantenservice om samen een stappenplan te doorlopen om dit op te lossen.

Groet,

Youp