Beantwoord

Verlengaanbod is niet interessant

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 493 Bekeken

Mijn abonnement loopt in april 2020 af en ik krijg nu een verlengaanbod.

Daarbij wordt een bonus van 1 maand gratis abonnement aangeboden.

Maar ik heb nu 5 GB Internet, onbeperkt bellen en 1000 SMS, terwijl het nieuwe aanbod ( voor een trouwe abonnee !! ) wel voor dezelfde prijs, maar slechter is, want het bestaat uit 4 GB internet, onbeperkt bellen en 500 SMS.

Valt toch tegen voor een trouwe abonnee; vraag is nu wat kan ik doen wanneer het abonnement echt eindigt. Kan ik dan tegen dezelfde voorwaarden als nu abonnee blijven ?

icon

Beste antwoord door Youp 31 October 2019, 09:48

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8

Hallo @dammy,

 

Welkom op onze community!

 

Het is begrijpelijk dat verlengen niet interessant is voor jou!

 

Wanneer je niets doet nadat je abonnement is afgelopen, loopt jouw abonnement automatisch maandelijks door met dezelfde voorwaarden. Jij hoeft hier niets voor te doen.

 

Wellicht krijgen we binnenkort betere verlengacties voor jou. Dan kan jij alsnog jouw abonnement verlengen. 

 

Fijne dag!

 

Groet,

 

Youp

Klinkt leuk, zou aanvaardbaarder zijn geweest wanneer men dit ook zou communiceren, en niet de volgende babbeltruc lanceren als superdeal. Daarmee maakt Simpel zich behoorlijk ongeloofwaardig. Überhaupt iets aanbieden waar men minder krijgt voor hetzelfde geld is per definitie een prijsverhoging. In dit geval een prijsverhoging van 20%, 20% minder internet voor dezelfde prijs daar is dus niet over nagedacht, of dachten jullie jonge honden dat iedereen zit te slapen. Wat mij overigens ook stoorde is dat wanneer men een enkele keer bijna zijn bundel verbruikt men dan een bericht krijgt om voor €7,50 1 Gb bij te kopen, wanneer Ik ga optellen voor wat er ongebruikt is gebleven vind Ik dat dan ook behoorlijk hypocriet. Optie zou dan zijn dat Ik maandelijks mijn ongebruikte internet of terugbetaald krijg of het restant mee naar de volgende periode, dan spreken wij over een KLANTVRIENDELIJK bedrijf

Reputatie 6

Nou zeg, wat zijn we vriendelijk. Mensen jonge honden noemen is niet respectvol. Je hoeft het niet eens te zijn met het beleid, maar dan nog.. 

Reageer