Beantwoord

Vervangen sim kaart

  • 2 October 2019
  • 1 reactie
  • 378 Bekeken

Vrijdag 27 september heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat mijn telefoon gestolen is.
Sim kaart zou binnen 2 dagen op gestuurd worden. Het is nu 2 oktober, post is al geweest.
En nog steeds niets ontvangen.
Is de simkaart wel opgestuurd?
icon

Beste antwoord door Alexandra 3 October 2019, 14:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi @Peter de Groot

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen 😞.
Heb je na het bestellen van je simkaart een bevestiging ontvangen, en staat het juiste adres op je Mijn Simpel pagina?
De simkaart wordt inderdaad door PostNL binnen 2 werkdagen geleverd, dus die zou al wel binnen moeten zijn. Als alles goed staat wil je dan even contact met ons opnemen?
Dan kijken we met je mee.

Groetjes, Alexandra

Reageer