Skip to main content
Antwoord

Vervangen sim kaart

  • October 2, 2019
  • 1 reactie
  • 406 Bekeken

Peter de Groot
Vrijdag 27 september heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat mijn telefoon gestolen is.
Sim kaart zou binnen 2 dagen op gestuurd worden. Het is nu 2 oktober, post is al geweest.
En nog steeds niets ontvangen.
Is de simkaart wel opgestuurd?

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @Peter de Groot

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen 😞.
Heb je na het bestellen van je simkaart een bevestiging ontvangen, en staat het juiste adres op je Mijn Simpel pagina?
De simkaart wordt inderdaad door PostNL binnen 2 werkdagen geleverd, dus die zou al wel binnen moeten zijn. Als alles goed staat wil je dan even contact met ons opnemen?
Dan kijken we met je mee.

Groetjes, Alexandra

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • October 3, 2019
Hoi @Peter de Groot

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen 😞.
Heb je na het bestellen van je simkaart een bevestiging ontvangen, en staat het juiste adres op je Mijn Simpel pagina?
De simkaart wordt inderdaad door PostNL binnen 2 werkdagen geleverd, dus die zou al wel binnen moeten zijn. Als alles goed staat wil je dan even contact met ons opnemen?
Dan kijken we met je mee.

Groetjes, Alexandra