Skip to main content
Antwoord

vervroegde activatie simkaart

  • April 13, 2019
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

Mijn simkaart wordt op 1 mei geactiveerd en stopt youfone. Dit heeft Simpel voor mij opgezegd. Echter kan ik nu al NIET meer bellen of gebeld worden met mijn telefoon!
Hoe kan dit en hoe gaan jullie dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Conny

Beste antwoord door Ilan

Hallo Conny,
Welkom op onze community en wat leuk dat je overstapt naar Simpel!
Wat vervelend om te lezen dat je abonnement eerder is stopgezet dan de bedoeling is.

Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, adviseer ik je om contact met ons op te nemen. Wij kunnen je dan verder helpen.

Groet,
Ilan

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 15, 2019
Hallo Conny,
Welkom op onze community en wat leuk dat je overstapt naar Simpel!
Wat vervelend om te lezen dat je abonnement eerder is stopgezet dan de bedoeling is.

Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, adviseer ik je om contact met ons op te nemen. Wij kunnen je dan verder helpen.

Groet,
Ilan