Mijn simkaart wordt op 1 mei geactiveerd en stopt youfone. Dit heeft Simpel voor mij opgezegd. Echter kan ik nu al NIET meer bellen of gebeld worden met mijn telefoon!
Hoe kan dit en hoe gaan jullie dit oplossen?
Met vriendelijke groet,
Conny
Bladzijde 1 / 1
Hallo Conny,
Welkom op onze community en wat leuk dat je overstapt naar Simpel!
Wat vervelend om te lezen dat je abonnement eerder is stopgezet dan de bedoeling is.
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, adviseer ik je om contact met ons op te nemen. Wij kunnen je dan verder helpen.
Groet,
Ilan
Welkom op onze community en wat leuk dat je overstapt naar Simpel!
Wat vervelend om te lezen dat je abonnement eerder is stopgezet dan de bedoeling is.
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, adviseer ik je om contact met ons op te nemen. Wij kunnen je dan verder helpen.
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.