Skip to main content
Beantwoord

VoWifi is geprovisioned maar gesprekken gaan alsnog over 4G

  • 7 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Volgens mijn telefoon is het geprovisioned zoals hier te zien: 

 

In 2023 is het volgensmij getest en kreeg ik een mooi icoontje te zien in de statusbalk: 

Nu staat het icoontje er niet maar volgens jullie pagina over VoLTE en VoWifi bieden jullie het wel aan dus wanneer wordt het dan geactiveerd?

Beste antwoord door Chantal L.S.

Hi ​@dunkiegaming en dit is momenteel afhankelijk van wanneer je klant bij ons bent geworden:

Heb je een nieuw abonnement afgesloten na 14 oktober 2024? Dan kun je VoWifi meteen gebruiken. Mocht het niet werken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen, zodat we met je mee kunnen kijken in het systeem.

Heb je een abonnement afgesloten voor 14 oktober 2024? Dan moet VoWIFI nog geactiveerd worden. Simpel is momenteel bezig met dit proces voor bestaande klanten en we zullen uiteraard alle betreffende klanten hierover informeren. Er is nu nog geen exacte datum en/of periode bekend.

Fijn weekend alvast gewenst!

 

Groet, Chantal

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 92 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@dunkiegaming en dit is momenteel afhankelijk van wanneer je klant bij ons bent geworden:

Heb je een nieuw abonnement afgesloten na 14 oktober 2024? Dan kun je VoWifi meteen gebruiken. Mocht het niet werken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen, zodat we met je mee kunnen kijken in het systeem.

Heb je een abonnement afgesloten voor 14 oktober 2024? Dan moet VoWIFI nog geactiveerd worden. Simpel is momenteel bezig met dit proces voor bestaande klanten en we zullen uiteraard alle betreffende klanten hierover informeren. Er is nu nog geen exacte datum en/of periode bekend.

Fijn weekend alvast gewenst!

 

Groet, Chantal

Simpel


Reageer