Beantwoord

Vragen over Abonnement verlengen

  • 31 December 2019
  • 8 reacties
  • 507 Bekeken

Ik heb nu een abonnement bestaande uit 250 belminuten en 500Mb en onbeperkt SMS. Nu is het nieuwe aanbod 50 belminuten en 250MB . Lijkt mij nogal karig.

Vraag 1. Hebben jullie voor hetzelfde geld niet een beter aanbod? 

Vraag 2 : ik wil het abonnement pas laten ingaan als de oude afloopt, alleen als het aanbod beter is dan ik nu heb… Kan dit? ZO ja, hoe regelen we dit?

icon

Beste antwoord door Ilan 2 January 2020, 15:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi WillyR,

De beste wensen voor 2020 en welkom op onze community!

Mijn collega heeft een soortgelijke vraag hier beantwoord: https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/verlengen-met-aangepast-abonnement-1563

Ik wens je een hele fijne dag toe!

Groet,

Ilan

Bij mij komt dit over als dat deze vraag niet serieus wordt genomen, jammer had beter verwacht.  

Reputatie 6

@WillyR voor welke maandelijkse kosten heb je nu een abonnement en staat er een,verlengaanbod zoals ik het interpreteer minder aantrekkelijk, op mijn simpel, abonnement?

 

Ik heb nu een abonnement bestaande uit 250 belminuten en 500Mb en onbeperkt SMS. Nu is het nieuwe aanbod 50 belminuten en 250MB . Lijkt mij nogal karig.

Vraag 1. Hebben jullie voor hetzelfde geld niet een beter aanbod? 

Vraag 2 : ik wil het abonnement pas laten ingaan als de oude afloopt, alleen als het aanbod beter is dan ik nu heb… Kan dit? ZO ja, hoe regelen we dit?

 

Doe je niks dan houdt je wat je hebt voor dezelfde kosten, maandelijks opzegbaar na de vaste looptijd.

Hoi Snowboard,

 

Ik heb nu een abonnement bestaande uit 250 belminuten en 500Mb en onbeperkt SMS.voor €2.50

Nu is het nieuwe aanbod 50 belminuten en 250MB en 500sms voor hetzelfde bedrag.

 

Ik wist helemaal niet dat als ik niks doe het oude abonnement door zou horen te lopen, waar zou ik dat terug kunnen vinden? Is dit een vorm van consumentenrecht waar ik geen kennis van heb? Dat is wel heel veel beter voor mij als ik dit zou kunnen regelen. Ik snap ook wel dat er een inflatiecorrectie zou zijn, maar niet zoals het nu is voorgesteld.

 

groetjes,

Willy

Reputatie 6

In dit topic heb ik een vergelijkbare reactie gegeven waarbij Simpel een bijzondere reactie als antwoord heeft gegeven.

 

Later heeft Diana in haar reactie het volledig vertelt.

 

Dit heeft niks met inflatiecorrectie te maken, dan zijn de kostenstijgingen minder groot. En dat gaat over het abonnement wat je gebruikt.

Hou wel je datagebruik in de gaten. Met 4G kan het sneller (en meer MB) gaan dan je verwacht

 

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/abonnementen/wanneer-opzeggen

 

En hier lees je het ook.

Dank je wel. Weer veel geleerd.

Reputatie 6

Het enige wat wel verandert is dat onbeperkt sms niet meer wordt geleverd door Simpel, dit wordt 500 sms.

Reputatie 6

Dank je wel. Weer veel geleerd.

☝️ Graag gedaan!😇

Reageer