Skip to main content

Ik heb een nieuw nummer en voicemail nog niet ingesteld. Nu kreeg ik een voicemail bericht van Simpel met het verzoek om 1233 te bellen om het af te luisteren Dat gedaan: ik krijg ik een soort menu  om de code te veranderen, dat vervolgens de verbinding verbreekt. Ik heb toen op de website in mijn account een code ingevoerd.

Nogmaals 1233 gebeld. Er wordt niet naar de code gevraagd, maar er volgt weer het lange menu, dat daarna meteen de verbinding verbreekt.

Heel vervelend, zo kan ik niets doen.

Hoi Henk,

Welkom op onze Community!

Dat klinkt inderdaad vreemd, in Nederland hoef je geen pincode in te voeren voor het beluisteren van de ingesproken voicemailberichten! Om dit verder te onderzoeken, wil ik je vragen om hierover telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Indien vanuit een ander toestel kan worden gebeld zou dit ook een stuk schelen omdat dan gelijk tijdens het gesprek het een en ander kan worden nagelopen.

Groetjes

Houssam

 

Update: op deze website vind je meer informatie over het inschakelen en instellen van de voicemail. 


Reageer