Beantwoord

vreemde telefoonnummers.

  • 6 April 2022
  • 4 reacties
  • 301 Bekeken

ik word de laatste tijd nogal eens gebeld door vreemde nummer ook uit het buitenland. Ik blokkeer ze dan en verwijder ze. Nu zei een collega, dat ik dan de nummers door moest geven aan de provider.

Kan dat en kunnen jullie er dan wat mee?  groet Leniek

icon

Beste antwoord door Snowboard 13 April 2022, 09:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Leniek,

 

Welkom op onze community! 

 

Vervelend dat je wordt lastiggevallen door verschillende telefoonnummers! Als provider zijnde kunnen wij hier jammer genoeg niet veel aan doen. Het enige dat ik je kan meegeven, is om de telefoonnummers te blijven blokkeren. Zodoende kunnen zij jou niet nog een keer bellen. Vaak is het zo dat de oproepen een tijdje aanhouden en vanzelf overwaaien. Ik duim dan ook voor je dat dit snel is! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik ben sinds vandaag abonnee bij Simpel. Ik werd in het verleden ook gebeld vanuit het buitenland.

Blijven blokkeren was bij mij geen optie: er werd steeds van een ander nummer gebeld.

Ik kon bij mijn vorige provider dure telefoontjes vermijden (bij per ongeluk terugbellen) door bellen naar het buitenland te blokkeren.

Ik ben hard op zoek naar die blokkade, maar heb hem bij Simpel nog niet ontdekt.

Weet iemand waar ik dat in Mijn Simpel in kan stellen?

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Eef,

 

Intern hebben wij de mogelijkheid om het bellen naar het buitenland te blokkeren (dit kan via de klantenservice). Echter betreft dit het bellen wanneer jij naar het buitenland wilt bellen. Gebeld worden door buitenlandse nummers is dan nog altijd mogelijk.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 6

ik word de laatste tijd nogal eens gebeld door vreemde nummer ook uit het buitenland. Ik blokkeer ze dan en verwijder ze. Nu zei een collega, dat ik dan de nummers door moest geven aan de provider.

Kan dat en kunnen jullie er dan wat mee?  groet Leniek

@Leniek  en dit FAQ geldt ook voor anderen.

In principe klopt wat je collega jou vertelde. Meer kun je lezen hier. En verder kun je zelf ook nog wat doen tegen buitenlandse telefoontjes.

 

Reageer