Beantwoord

Waar betaal ik na verlengen?

  • 15 January 2020
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

Mijn contact loopt eind deze maand af.

Ik heb nu :

Onbeperkt bellen

5 GB internet

1000 smsjes 

4 GB internet snelheid

Dit alles voor 10 euro per maand. 

En omdat jullie zo blij met me zijn willen jullie wat extra's doen :

De beste verleng-Deal: Geen 4 GB maar 5 GB internet met onbeperkt bellen en 500 sms'jes 

Ik heb al 5 GB en nu 2x zo veel SMS? 

Je krijgt GRATIS 4G-internetsnelheid bij elk abonnement en je abonnement is geldig in de hele EU.

Ook dit is al zo.

Ik ga dus achteruit en daarover krijg ik twee maanden gratis als ik me hier weer 2 jaar aan verbind. Hoezo wat extra?  Wat betaal ik dan per maand als ik verleng en wat ga ik per maand als ik niet verleng? 

 

icon

Beste antwoord door Astrid 17 January 2020, 15:08

Bekijk origineel

2 reacties

Mijn contact loopt eind deze maand af.

Ik heb nu :

Onbeperkt bellen

5 GB internet

1000 smsjes 

4 GB internet snelheid

Dit alles voor 10 euro per maand. 

En omdat jullie zo blij met me zijn willen jullie wat extra's doen :

De beste verleng-Deal: Geen 4 GB maar 5 GB internet met onbeperkt bellen en 500 sms'jes 

Ik heb al 5 GB en nu 2x zo veel SMS? 

Je krijgt GRATIS 4G-internetsnelheid bij elk abonnement en je abonnement is geldig in de hele EU.

Ook dit is al zo.

Ik ga dus achteruit en daarover krijg ik twee maanden gratis als ik me hier weer 2 jaar aan verbind. Hoezo wat extra?  Wat betaal ik dan per maand als ik verleng en wat ga ik per maand als ik niet verleng? 

 

Dezelfde vraag heb ik ook. Op de site staat, dat bij niet verlengen je het abonnement voortzet onder dezelfde condities. Je zit er dan dus geen 2 jaar aan vast.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @SdeMoel-simpel & @ConCor,


Wat leuk dat jullie onze community hebben gevonden om deze vraag te stellen!
Zoals ik het nu lees hebben jullie 2 jaar geleden gebruik gemaakt van één van onze top deals. Het kan hierdoor voorkomen dat een verlenging niet voordeliger voor je is. 
Ik adviseer jullie om onze website goed in de gaten te houden voor een nieuwe actie die wel voordeliger is! Je abonnementskosten blijven gewoon €10 per maand, mits je je bundels niet wijzigt. 

Groet, Astrid

Reageer