Skip to main content
Vraag

Guidion wat is dat voor een rare club

• September 17, 2026
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

Gister zou er een monteur komen tussen 12:00.en en 16:00. Maar die kwam niet geen bericht of wat dan ook gehad. Toen ik er zelf achteraan belde kreeg te horen de monteur komt wat later,.maar het komt goed vandaag. Om 19:10 wordt ik gebeld door iemand van guidion die meldt dat er iets met de monteur is gebeurt en dat hij een nieuwe afspraak voor de volgende ochtend in gaat plannen. Dat bleek een leugen want toen ik vanochtend belde was er geen afspraak bekend. Er werd een nieuwe afspraak voor vandaag in ochtend in gepland daar heb ik ook een bevestiging van gehad. Een half uur later een tweede mail de afspraak is verzet naar tussen 16:00 en 20:00. Laat ik nou net vanavond weg moeten. Weer gebeld en niks meer mogelijk om heb het maar te slikken of de afspraak maar weer verplaatsen naar een andere dag.

Wat is dat voor een rare niet communicerende club, die met de agenda van de klant denkt te moeten spelen en ze nodeloos laat wachten.

Wat gaat Simpel hier aan doen. Ik heb gister een hele middag voor niks gewacht, en vandaag een hele ochtend. Was ik er zelf niet achteraan gegaan dan waren ze nooit meer langs gekomen door die liegende medewerker die zei een afspraak in gepland te hebben. Wordt mijn verloren tijd door hun geblunder nog vergoed.

Wat een zooitje dat guidion.

1 reactie

• Auteur
  • September 18, 2026

De installatie is gister gelukt en gewoon soepel verlopen. Goed werk van de monteur!. Maar de planning en backoffice van guidion daar valt nog een hoop te verbeteren.